המשטרה עיכבה היום (שני) לחקירה את הקומיקאי והשחקן נאור ציון בחשד שהיכה אדם אחר. ציון הגיב בתוכנית 'שש עם עודד בן עמי' ואמר כי האיש קילל אותו ואיים להכותו. "סיימתי ישיבה בבית קפה ופתאום עובר מולי איזה בנאדם שלא נראה בעייתי. הוא אמר 'נאור ציון אני אפוצץ אותך במכות נזיין את האמ אמא שלך'. אנחנו נשבור לך את העצמות אנחנו נפוצץ אותך והלך' אני הייתי בשוק. אם האירוע מצולם, אפשר לראות שלא הייתה שם בקשה לסלפי", סיפר.
לדברי המתלונן בן ה-30 מתל אביב, נאור דחה את הצעה להצטלם איתו, ואף הגדיל לעשות כשהסתובב לעברו של המתלונן ושלח אגרוף בפניו. כתוצאה מהמכה, פונה המתלונן לבית החולים שם קיבל טיפול רפואי ולאחריו שוחרר לביתו. בעקבות התלונה זומן ציון למסור את גרסתו כשהוא נחקר באזהרה בחשד לתקיפתו של הצעיר.
ציון המשיך ותיאר את פרטי המקרה: "החלטתי שאני לא רוצה לשתוק, לבדוק אם אני שומע נכון. אמרתי לו מה אמרת עכשיו? הוא אמר לי 'כן, אני אפוצץ אותך' והתחיל להתקרב. אמרתי לו 'בוא תפוצץ'. הוא בא אליי ראש בראש ודחף, התחלתי לדחוף בחזרה. כשהרגשתי שיש סכנה שזה עלול להידרדר לאלימות נתתי לו מכה, הדפתי אותו והוא התחיל לחפש עדים". 

יש לך היסטוריה מתועדת ויש אנשים בתעשייה שאומרים שיש לך פתיל קצר. יש סיפור עם מיכל הקטנה שאמרת שאולי היית אלים

"בסיפור עם מיכל הקטנה אני לא הייתי אלים", אמר ציון, "אני לא אמרתי זאת מעולם. פרסמתי אס אמ אס שהשתיק את כל הסיפור הזה. אני מוכן לשתף עוד מידע ואני לא בטוח שזה יהיה לטובתה שנייה"
"התקשורת עושה את העבודה שלה. אני לא מאלה שיבואו לכתוש אותה, אבל בהרבה דברים היא מעוותת. במקרה הספציפי הפעלתי פיזיות כי הרגשתי שאני בסכנה. צריך לשים גבולות לפרובוקטורים האלה, אם זה במגרשי כדורגל אם זה בכבישים או אם זה בקניון", הוסיף.