בית משפט השלום בראשל"צ האריך היום (שלישי) בשמונה ימים את מעצרו של תושב הוד השרון, 48, אביה של כוכבת הילדים החשוד בביצוע עבירות מין בנערות במסגרת שיחות בוואטסאפ. ביהמ"ש קבע כי מתחזק נגדו החשד בביצוע העבירות המיוחסות לו. בשלב זה הוגשו נגד החשוד מספר תלונות של נערות בגילאים 13-15 אולם במשטרה סבורים כי מספרן של המתלוננות יגדל ויעמוד על עשרות. עוד אומרים במשטרה כי "על פניו, זיהינו דפוס פעולה של חשוד שניהל שיחות בעלות אופי מיני עם נערות בגיל 13-15 שנשבו בתוך הערצתן לבתו". 

מהחקירה שהחלה לפני שחודש עולה החשד לפיו ניהל האב את מערכת השיווק של בתו, כוכבת בני הנוער כשהוא משתמש ברשתות החברתיות. במסגרת זו זיהה האב את הפוטנציאל לשיווק בתו באמצעות יחצ"ניות צעירות, מעריצות קבועות וכנועות של בתו והוא בחר אותן לאחר שבדק את כישוריהן ואת הנאמנות שלהם לבתו הכוכבת לקבוצת וואטסאפ שזכתה לשם "אימפריה". קבוצה זו מנתה קרוב ל-100 נערות שכל תפקידן היה לקדם את בתו ברשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם ורשתות נוספות, כאשר חלוקת התפקידים ביניהם והמסרים שהועבו התנהלו בתוך קבוצת הוואטסאפ הסגורה. 
אלא שהחקירה העלתה שאותה קבוצת ואטסאפ הפכה לכלי עבור האב שניצל את תמימותן של אותן נערות והחל להעביר מסרים כדי שיחברו אליו לקבוצה חדשה ברשת הטלגרם, שם ניתן למחוק הודעות הנשלחות אל הנמענים השונים - במקרה זה אותם נערות. 

החקירה שהתנהלה על ידי חוקרי ימ"ר מרכז העלתה כי האב שלח אל אותן נערות מסרים בעלי אופי מיני, והתנהל איתן בשיחות בוטות הנושאות אופי מיני ושאל אותן שאלות פרטניות שאינן מהוות נורמה בשיחות בין אדם בגיל 48 לנערה בת 14. במשטרה מעריכים כי האב ידע שהנערות הללו יעשו הכל  כדי להישאר נאמנות לכוכבת ועל  פי החשד היא עצמה לא ידעה על מעשיו הנפשעים של אביה. 
כאמור היום הוארך מעצרו של האב בשמונה ימים ובמשטרה עושים מאמצים להתחקות אחר מתלוננות נוספות.