אין אדם בעולם שאוהב להזדקן ואם היה ניתן להימנע מזה זה היה יכול להיות מאוד משמח. אבל אולי הנחמה הקטנה היחידה שנותרה לנו היא שכולנו באותה סירה וסימני הגיל אינם פוסחים על אף אחד. ובכן, זאת מלבד כמה אנשים ברי מזל, שבגיל 44 נראים בדיוק כמו שנראו כשסיימו תיכון. זה בדיוק המקרה של החזאית הסינית יאנג דן, שמעריציה מתפלאים מכך שלא הזקנה במשך 22 שנות הקריירה שלה.

במשך השנים, רבים הביטו ביאנג בפליאה ותהו כיצד היא נראית בדיוק אותו הדבר מאז החלה את תפקידה ברשת CCTV, אי שם בשנות ה-90. אבל הפליאה הזו הגיע לשיא לאחר שמפיקי התכנית שחררו סרטון מחווה עבורה לרגל יום האישה, שכיסה את כל שנותיה בתפקיד. "הרבה גולשים גדלו על צפייה בתכנית שלה. הם תהו איך יכול להיות שהם הזדקנו אבל היא לא. כמו כן אף נדמה שהיא רק הופכת צעירה יותר עם השנים", נאמר בסרטון שהפך מאז ויראלי ואנשים בהחלט הזדהו עם זה.
 

את לא רוצה להזדקן? יאנג באחת משידורי התכנית שלה. מתוך: יוטיוב
את לא רוצה להזדקן? יאנג באחת משידורי התכנית שלה. מתוך: יוטיוב



מהתבוננות עליה קשה להאמין, אבל דאן נולדה ב-1 בנובמבר 1973, ונמצאת בתכנית מאז 1996. העובדה שלא נראה שהיא מזדקנת זיכה אותה בכינוי "אלה חסרת גיל" בקרב מעריציה. היו אף שהתלוצצו שהסרטונים כולם צולמו באותו היום רק עם תלבושות ותסרוקות שונות. או שאולי הגנטיקה של יאנג באמת כל כך מדהימה כפי שנראה?


בגיל 44 יאנג נראת כמו סיימה הרגע תיכון. מתוך: יוטיוב
בגיל 44 יאנג נראת כמו סיימה הרגע תיכון. מתוך: יוטיוב



הסרטון שהדהים את הגולשים