מכונת קפה היא כבר מזמן מכשיר, שמצוי בבתים רבים. ועכשיו, בתזמון מושלם לחגים, מציעה "נספרסו" את מכונת הקפה החדשה שלה, One Lattissima. מכונה קומפקטית מאוד שכוללת מקציף. היא מעוצבת, מגיעה בשני צבעים (מוקה או לבן), וכדי למנוע בזבוז חלב, למשל, למכונה יש מכל שמתאים לכמות של ספל. היא קלה מאוד לתפעול: שני כפתורים להכנת אספרסו קצר או ארוך וכפתור נוסף להכנת קפוצ’ינו. רק שהיינו שמחים אם המחיר היה נגיש יותר. 



קלה לתפעול, אך יקרה. צילום: יח"צ
קלה לתפעול, אך יקרה. צילום: יח"צ


מחיר: 1,380 שקלים. לקראת החג יגיע עם המכונה שובר של 200 שקלים לקניית קפסולות קפה. מומלץ (4/4)


 

אחד החסרונות בשימוש בשואב האבק המסורתי הוא כבל החשמל שתמיד מסתלסל ומסתבך. אם עוד לא התייאשתם ועברתם לשואב אבק רובוטי, תבדקו את שואב האבק האלחוטי ERGORAPIDO עם סוללת ליתיום מסדרת Green Ultrapower של "אלקטרולוקס". על אף החששות בשימוש בשואב נטען, מדובר בשואב חזק למדי עם שתי מהירויות המתאימות למשטחים שונים. השואב צר ובכך מאפשר נגישות גבוהה. קל לנקות אותו, וזהו יתרון משמעותי. יתרון נוסף לחובבי הסביבה: השואב מורכב מ־50% פלסטיק ממוחזר. להטעין כשלוש שעות ולצאת לדרך.

נטען בשלוש שעות ואפשר לצאת לדרך. צילום: אלקטרולוקס
נטען בשלוש שעות ואפשר לצאת לדרך. צילום: אלקטרולוקס




מחיר: 799 שקלים. כדאי (3/4)






 
חלק חשוב בארוחת החג הוא ההגשה. המרקייה של המותג Novel Collection היא פתרון אסתטי ויפה למגישים מרקים וקדירות. היא נוחה, מגיעה עם מכסה שקוף וידיות בצדדים להרמה נוחה. המרקייה אומנם שומרת על חום, אך יש לה חיסרון אחד מהותי - היא כבדה. עוד לפני שמוזגים בה את המרק מרגישים את הכובד שלה ולאחר המזיגה הוא מתעצם, כך שצריך שרירים כדי להעביר אותה לשולחן. 


אסתטית ונוחה. צילום: עדי קראוס
אסתטית ונוחה. צילום: עדי קראוס


מחיר: 220 שקלים. כדאי (3/4)
לא משהו שלא ראינו קודם, אך איכותי ונוח: כרית פוך סינתטי מדגם “דיינסטי” של  "ורדינון". אומנם זו לא כרית נוצות, אך היא נותנת תחושת רכות של פלומה ומצוינת למי שסובל מאלרגיה לאבק. הכרית מתאימה לניקוי במכונת כביסה ואף שרדה כביסה ויבוש בשמש בהצטיינות. היא לא רכה מדי, ומתאימה למי שאוהב כריות עבות יחסית. מגיעה במידה 50/70 סנטימטרים. החיסרון - יחסית לכרית סינתטית, מחירה גבוה.



מחיר: 189 שקלים (עד 30 באפריל). מומלץ (4/4)
סיר הסוטאז' מסדרת Trio של "סולתם" שבדקנו, מצויד בשלוש שכבות, שכך המזון לא נשרף ולא נדבק. הסיר קל לשימוש, עמיד בטמפרטורות גבוהות ותבשיל בשר שבושל בו וגם בתנור נשאר עסיסי לגמרי. כבונוס, הסיר מעט גבוה מהרגיל ומאפשר בישול ממולאים או בישולים אחרים לגובה. אפשר לציין את העובדה כי התנקה בקלות במדיח, ועושה רושם שיחזיק לשנים רבות.



מחיר: 245 שקלים ל־28 סנטימטרים (עד 15 באפריל). כדאי (3/4)
 





 
רעיון מדליק שילווה את המשפחה לאורך שנים: הגדה של פסח מעוצבת בשילוב תמונות אישיות שמציע האתר WOW. הגדות של פסח זה משהו שאנחנו שומרים במשפחה מחג לחג, ואיכשהו יוצא שבכל בית יש יותר מגרסה אחת לאותה הגדה. ההגדות הדיגיטליות, שאפשר לעצב בקלות ולהדפיס, מאפשרות לאחד גרסאות וליצור את ההגדה האישית לפי טעמנו. הן מגיעות בכריכה קשה או רכה, ומודפסות באיכות גבוהה מאוד עם צבעים חדים, תמונות ואיורים לבחירה. רעיון נהדר, שכיף להביא להורים ואפילו לסבים. 


איכות גבוהה ובהתאמה אישית. צילום: רונן מוגן
איכות גבוהה ובהתאמה אישית. צילום: רונן מוגן


מחיר: החל מ־20 שקלים (במבצע). מומלץ (4/4)
אותו הדבר, רק יותר גדול: מטליות לחות XL גדולות במיוחד של "ניקול". את המטליות לניקוי משטחים של המותג אנחנו כבר מכירים, ולקראת שיגעון ניקיונות הפסח הן מגיעות בגודל שמתאים למי שרוצה להקל על עצמו במהלך הניקוי. המטליות מאפשרות לנקות חללים יותר גדולים כמו תריסים או ארונות, מבלי להתפשר על מטלית קטנה שלא מספיקה לכל המשטח. המטליות מגיעות בניחוח עדין ולא דומיננטי מדי.

ניחוח עדין ולא דומיננטי מדי. צילום: ניקול
ניחוח עדין ולא דומיננטי מדי. צילום: ניקול

מחיר: כ־10 שקלים למארז עם 40 מטליות. בסדר (2/4)



 
מארחים רבים יבחרו החג באופציה של כלים חד־פעמיים, ובצדק. שוק הכלים החד־פעמיים גדל משנה לשנה, וכשמארחים מספר רב של אנשים הם הופכים למצרך חובה. בחנו את קולקציית החג של רשת "פעמית סטור", שהתגלתה כאלגנטית ופרקטית: הכלים משלבים צבעי כסף, זהב וגולד רוז, ונראים הכי קרוב שיש לדבר האמיתי – כך שאפילו קצת חבל לזרוק אותם בתום השימוש. הם עמידים, לא מתקפלים או נשברים מהר, נוחים לשימוש ומגיעים במגוון גדלים ועיצובים. החיסרון היחיד הוא שלעתים כשקונים את הכלים בתפזורת מגיעים לסכום לא מבוטל.


חבל לזרוק אפילו בסוף השימוש. צילום: אפרת אשל
חבל לזרוק אפילו בסוף השימוש. צילום: אפרת אשל




מחיר: החל מ־4.40 שקלים. כדאי (3/4)