השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, התראיין הבוקר (רביעי) לרשת ב' והתייחס לחיפושים אחרי מי שיעמוד בראש יחידת המשטרה היוקרתית להב 433, במקום ניצב רוני ריטמן. ארדן טען כי בשלב זה עדיין לא נמצא מחליף שיעמוד בראש היחידה, וכי הוא בטוח שיימצא האדם המתאים לעמוד בראשה.



"המפכ"ל ואנוכי נמצאים בשיחות כבר מספר שבועות, ובין היתר ימונה גם מפקד חדש ליחידת להב 433", פירט השר את תהליך הבחירה. ארדן הוסיף כי המחליף יהיה "קצין מוכשר וראוי עם ניסיון רב. יש מספר שמות, ואנחנו נחליט בימים הקרובים. כולנו מודעים לרגישות היחידה הזו ובהתאם לכך נבחר במועמד המתאים. הוא יהיה מנוסה בתחומי חקירות מודיעין ויש לו קבלות". 



לאחר מכן התייחס ארדן לחקירות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא להגנת המשטרה, וטען כי "אין מסע ציד נגד רה"מ: משטרת ישראל היא משטרה מצוינת. אני לא חושב שיש מסע ציד פוליטי נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. אני רוצה להבהיר שכשמדובר בחקירות נגד אנשי ציבור - הכל מתבצע מול פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה. אני לא יודע מה קורה בתוך חדרי החקירות, אבל אני חושב שכולנו סומכים על היועמ"ש, שסמכותו לאשר הסכמי עד מדינה וכל שלב בחקירה. אני לא שמעתי מאף אחד מנבחרי הציבור שהוא לא נותן בהם אמון. אני לא שופט את רה"מ כי יש לו זכות להיאבק על חפותו, ואני מאחל שהחקירות האלה יסתיימו בלא כלום, אבל אני לא חייב להסכים עם כל אמירה שלו".