על רקע בקשתו של אלאור אזריה להשתחרר לאחר מחצית מתקופת מאסרו מבית הכלא הצבאי, אמר הבוקר (רביעי) אביו צ'רלי, בראיון בגלי צה"ל, כי הוא "מאוכזב מאוד ממספר גורמים", שאת שמם העדיף לא לציין, וטען כי "נגרם למשפחה עוול". מלבד זאת, ציין אזריה כי "המצב הרפואי שלי ושל אשתי מתדרדר".



"עדיין אין החלטה", עדכן אביו של אזריה מבית המשפט הצבאי, והסביר כי "היא תינתן בימים הקרובים. אנחנו מקווים שבעזרת השם יתקנו את כל העוול שנגרם לנו, למדינה ולצה"ל".



לדבריו, "הצבא מתנגד לשחרורו כעת, אך מסכים לשליש. צריך להבין שבין החצי לשליש יש חודש וחצי בלבד. זה מראה על המשך המדיניות הזו, שגורמת לנו עוול".



"המצב הרפואי שלי ושל אשתי מתדרדר", הוסיף. "אנחנו שנתיים נמצאים בסיוט הזה, ללא שינה ומחשבות רצות לנו בראש כל הזמן. אנחנו מקווים שיהיה טוב ומתפללים שאף משפחה וחייל לא יעמדו במצב שאנחנו עומדים בו כבר שנתיים".



משפחת אזריה בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני
משפחת אזריה בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני



בהתייחס לתנאי המאסר של בנו, אמר צ'רלי אזריה כי "לאלאור קשה במאסר. הוא בחור צעיר בן 22 שכל חבריו נסעו לחו"ל, והוא יושב בין ארבע קירות בכלא. אנחנו מתקשים להבין את זה, אני מקווה שיגיעו להחלטה נכונה וישחררו אותו".



"אני רוצה לומר דבר מאוד פשוט", המשיך, "אני מאוד מאוכזב ממספר גורמים, כי זה פשוט הזוי. זה לא להאמין, אנחנו חייבים בסיוט כבר שנתיים. אך למרות כל האכזבה, אני אומר שוב לצעירים שבינינו שהם צריכים להתגייס לצבא. אסור לתת לעוכרי ישראל לנצח, עלינו להיות חזקים ולשמור על הארץ שלנו. אין לנו ארץ אחרת".



בסיום דבריו ביקש להודות אביו של החייל היורה "לכל מי שמתקשר ותומך בנו. אנחנו רוצים להודות לאחינו הדרוזים שמתקשרים ומחזקים אותנו ולכל עם ישראל".