השחקנית לינדה קרטר, שגילמה את דמותה של "וונדר וומן" בסדרת טלוויזיה מצליחה באמצע שנות ה־70, חשפה כי גם היא נפלה קורבן להתעללות מינית ולהטרדות. בראיון ל"דיילי ביסט" נשאלה קרטר (66), אם נתקלה בהטרדות או בהתעללויות במהלך הקריירה שלה, והשיבה בנחרצות "כן". היא נמנעה מלנקוב בשמו של האדם שתקף אותה או לפרט על האירוע, אולם ציינה כי הגבר הוזכר בין השמות שהועלו במסגרת קמפיין MeToo# מאחר שהוא "תקף המון אנשים". "האיש הזה כבר גמור. אין טעם להעלות את זה שוב", אמרה קרטר, שמיד הוסיפה כי "אני מאמינה לכל אישה במקרה של ביל קוסבי".



מאוחר יותר היא הוסיפה כי היא מאמינה גם לכל הנשים שהתלוננו נגד הנשיא דונלד טראמפ. יחד עם זאת, קרטר סירבה בתוקף לאשר את ההערכות כי האיש שתקף אותה מינית היה קוסבי, שהקריירה שלו נקטעה לאחר שעשרות נשים התלוננו כי תקף אותן מינית.





קרטר הוסיפה כי היא החליטה לוותר על צעדים משפטיים נגד התוקף מאחר שהבינה שאין לכך כל סיכוי. "אני רק עוד פנים בקהל", אמרה. "הלוואי שהייתי יכולה, ואם הייתי יכולה הייתי פועלת והייתי מדברת על זה, אבל זה לא נוגע אלי, אלא לאנשים שיכולים לדבר על זה".



עוד חשפה קרטר כי במהלך צילומי הסדרה בשנים 1975־1979 אחד הצלמים קדח חור בחדר ההלבשה שלה. "תפסו אותו, פיטרו אותו והעיפו אותו", אמרה השחקנית, שהודתה כי היו עוד אירועים, אולם היא לא דיווחה עליהם מעולם.