בעוד שמשבר חוק הגיוס הגיע לסופו, חקירת הפרשות בהן מעורב, לכאורה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, נמשכת במלוא המרץ. עיתונאי חדשות עשר, ברוך קרא, העריך הבוקר (רביעי) בתכניתם של ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM כי "בעוד שנה מהיום נדע מה יעלה בגורלו של ראש הממשלה". לדבריו, "ביולי-אוגוסט תהיה החלטה לפני שימוע ואחרי החגים ייערך שימוע. יעברו עוד כמה חודשים ורק בינואר 2019, לפי ההערכה האופטימלית, היועמ"ש יחליט בעניין לאחר שיתקיים שימוע". 



לדבריו, "אנחנו נמצאים בימים בהם הפרקליטות מסכמת את מה שנמצא ברשותה בתיקים 1,000 ו-2,000, ובמקביל דנה בזריזות בעדויות החדשות שמביא עמו ניר חפץ. יכולות להיות כל מיני השלכות לעדות של חפץ שעלולות לעכב את ההחלטות בתיקי נתניהו".





לטענתו, "לפני עדותו של חפץ ידענו שבערך בחודש מאי נזכה להמלצותיו של היועץ המשפטי לפני שימוע. עדות חפץ יכולה מעט לעכב את הדברים ולדחות את ההערכות בחודש, ולמעשה בחודשים יולי-אוגוסט תינתן החלטה לפני שימוע". 


"אחרי החגים יחל השימוע ורק בינואר 2019 תהיה ההצהרה המשמעותית של היועץ המשפטי בנושא", הוסיף קרא. "בערך עוד שנה מהיום נדע מה יעלה בגורלו של ראש הממשלה ואם עליו להתפטר או לא".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן