התובע במשפטי ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, אורי קורב, התייחס הבוקר (ראשון) לראיון שהעניק אמש אולמרט בערוץ 2. קורב תקף את ההתנהלות של אולמרט וטען כי אינו לוקח אחריות על מעשיו, עליהם הורשע בבית המשפט. "התלבטתי אם להתייחס לדברים, לתת מקום לעבריין שתוקף את המערכת וגם את חבריו לשעבר. החלטתי שלא נכון להשאיר את הדברים במעמד צד אחד", אמר קורב.

קורב טען שראש הממשלה לשעבר מחזר שקרים שסיפר בעבר וטען: "משה לדור אמר אתמול בתגובה לראיון, וצדק, שזה שקרים ממוחזרים. אחרי שביהמ"ש קבע שהיו מעטפות, אז דקות אחרי אולמרט אמר שלא היו מעטפות. עכשיו זה גרסה של משהו יותר מתוחכם. היו מעטפות והיו מעטפות עם מזומנים שעברו לקופה סודית, וזה היה של מאות אלפי דולרים ולא מאות דולרים, זה שקר ממוחזר. גם ביהמ"ש קבע זאת וזה התבסס על יומנים של שולה זקן בזמן אמת".

אהוד אולמרט. צילום: רויטרס
אהוד אולמרט. צילום: רויטרס
 
לדבריו, "אולמרט נסע כשר במחלקה ראשונה,היו מאות שעונים ועטים וסיגרים, ובניגוד למה שהוא מצייר זה לא מופת של צניעות. רה"מ לשעבר הוא אדם מוכשר באופן בלתי רגיל ולכן זה עצוב, אפילו פתטי לראות אותו עם הספר הזה, והוא מקבל ציון נמוך בלקיחת אחריות. זה פתטי". 

 
קורב נשאל האם יש פיתוי למערכת לתפוס דג שמן כמו ראש ממשלה, והשיב: "ראש ממשלה שהורשע בשני בתי משפט שונים לא לוקח שום אחריות, חוץ מזה שלדבריו הוא לא הבחין בפשעים של אחרים. זאת לא לקיחת אחריות, זה כמעט קומי. הוא לא מכבד את המערכת, את בתי המשפט, את החברים שלו שעבד איתם שנים".  
 
על טענתו של אולמרט לפיו שולה זקן היא זאת שניצלה אותו השיב קורב: "אדם שהורשע בקבלת שוחד בהולינלנד מתגולל על אדם שהורשע בקבלת שוחד, תוך שהוא מציג תמונה הפוכה. הוא ניצל את שולה זקן ואיים עליה, כל העם שמע את הקולות".