פתרון לסוגיה שמעסיקה את תושבי הדרום לא נמצא גם היום, זאת לאחר שהרשת הסלולרית ביישובים שוב נפלה. היום (ראשון) התקיים דיון חירום של שר התקשורת, איוב קרא, תת אלוף נתי כהן - קצין הקשר והתקשוב הראשי, ונציגי חברות הסלולר עם ראשי המועצות האזוריות בני שמעון, שדות נגב, מרחבים ושער הנגב שם דנו בדברים והסבירו את דרכי הפעולה של צה"ל ומשרדי הממשלה כדי לפתור את המשבר שמתחולל כבר שבועות.



תושבי הדרום נאלצים לסבול כבר תקופה ארוכה מנפילות ברשתות הסלולריות שמשפיעות גם על פתיחה וסגירה של שערי היישוב האוטומטיים, קופות אשראי לסליקה בעסקים הרבים ואף מערכות השקיה בחלק מהשדות.



ראש המועצה האזורית בני שמעון, סיגל מורן: "אני מעריכה את המאמצים הרבים של צה"ל, משרד הביטחון ומשרד התקשורת לסיים את המשבר, אך עם זאת אני דורשת מהממשלה ומחברות הסלולר לדאוג לפיצוי ראוי לתושבי הדרום שממשיכים לשלם על השירותים שהם אינם מקבלים בחודש האחרון".



מורן הוסיפה: "התושבים נפגעים בצורה משמעותית ואינם יכולים לנהל חיי שגרה. אני מבינה את מורכבות המצב, אך כראש מועצה בדרום ונציגת התושבים בפני השלטון אמשיך ללחוץ ולפנות לכל הגורמים הרלוונטיים כדי לסיים את הטירוף הזה".