כחודש לאחר שחברת אלדד פרי נדל״ן החלה לשווק את פרויקט המגורים "פרי מלודי" ברמלה, דיווחה היום (רביעי) החברה כי היא נערכת למימוש הפרויקט לאחר שהבטיחה את מכירת מרבית יחידות הדיור בשלב א' בפרויקט. מדובר בהיענות שיא לפרויקט נדל"ן למגורים בעיקר בתקופה שבו מרבית השוק נמצא בקיפאון. "פרי מלודי" הוא פרויקט נדל"ן ייחודי המיועד לחובבי המוזיקה ולאחרונה דווח כי שלושה מאמני המוזיקה הבולטים בישראל - אייל גולן, צביקה פיק ושדרן הרדיו אליקו, רכשו דירה בפרויקט והיו שותפים לקמפיין לשיווקו.

במסגרת הפרויקט יבנו שישה בניינים ובהם כ-180 יחידות דיור, כאשר בשלב הראשון יצאו לשיווק כ-110 יחידות דיור במסגרת יזמות וקבוצת רכישה. בעקבות ההצלחה בשיווק השלב הראשון של הפרויקט, חברת אלדד פרי נדל"ן מודיעה על התחלת השיווק של השלב השני בפרויקט, שבו יוצעו למכירה גם  דירות שלוש חדרים - במחיר של החל מ-950 אלף שקל בלבד. מדובר באחד הפרויקטים הבודדים במרכז הארץ שמציע מחירים הנמוכים ממיליון שקל, מחיר הנמוך בעשרות אחוזים ממחירי השוק. 
 
בימים אילו החברה נערכת להגשת התוכניות לצורך קבלת היתר הבניה. כמו כן בכדי לתת מענה לדרישה, אלדד פרי נדל״ן נמצאת במו״מ עם בעלי קרקעות סמוכות באזור ברמלה לצורך התרחבות לפרויקטי המשך בעיר בהיקף של למעלה מ-1000 יח״ד, בשילוב של יזמות וקבוצות רכישה.

פרויקט מוזיקלי
תהליך הבניה של פרויקט פרי מלודי ילווה על ידי מהנדס אקוסטי. בכל בניין מתכננת אלדד פרי נדל״ן בנייה של חדר מוזיקה איכותי, המאובזר בכלי נגינה מגוונים ומערכות הגברה. החדרים תוכננו בקפידה כולל קירות אקוסטיים, בדיוק כמו שמתוכננים חדרי הקלטות באולפנים של חברות המוזיקה, זאת כדי לספק חוויית מוזיקה ופנאי מקסימלית/מרבית, ובמקביל לשמור על השקט בבניין לטובת הדיירים. 
מדובר בשימוש ייחודי של החדרים המשותפים בבניין, כזה שלא נעשה עד היום. בבניינים רבים החדרים המשותפים  משמשים בעיקר כחדרי "ג׳ימבורי" לילדים או כחדרי כושר. באלדד פרי נדל"ן פיתחו את הרעיון המקורי והייחודי של חדרי מוזיקה ייעודיים בעקבות הפופולריות ההולכת וגדלה של המוזיקה בקרב אוכלוסיות רבות. הפרויקט ממוקם במיקום מרכזי ברמלה, קרוב לתחנת רכבת וצירי תנועה מרכזיים וגם בסמוך למוסדות ממשלתיים כגון משרד הפנים. 
חברת אלדד פרי נדל"ן, שבבעלות אלדד פרי, היא חברה ותיקה ומנוסה שבונה כיום למעלה מ-2,000 יח"ד ברחבי הארץ. החברה מסרה כבר למעלה מ-500 דירות ללקוחותיה בפרויקטים שונים. אחד היתרונות הגדולים של אלדד פרי נדל"ן הוא שהיא בעצמה הבעלים של חברת ביצוע (חברת סולארא, המחזיקה בסיווג קבלן "ג5") הבונה את הפרויקטים שהיא עצמה יוזמת, בין אם בקבוצות רכישה ובין אם ביזמות פרטית. החברה נבחרה כאחת מחברות הנדל״ן המובילות במשק על פי דירוג Dun's 100.