וואווי השיקה היום (שלישי) באירוע שנערך בפריז, את מכשירי הדגל החדשים - וואווי P20 ו-וואווי P20 פרו. ה-P20 מגיע עם מסך בגודל 5.8 אינץ' ולדגם הפרו יש מסך בגודל 6.1 אינץ', ושניהם מריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד אוריאו . החידוש המשמעותי בדגם הפרו, הוא העובדה כי במערך הצילום הראשי של המכשיר משולבות שלוש מצלמות.

אחת מהם ברזולוציה של 40 מגה פיקסל, עדשה נוספת היא ברוזלוציה של 8 מגה פיקסל. מתחת לשתיהן, מופיעה עדשה נוספת ברזולוציה של 20 מגה פיקסל. במכשיר P20, ישנן שתי מצלמות - אחת עם עדשה בעלת 12 מגה פיקסל והשנייה בעלת 20 מגה פיקסל.
 
החברה שילבה בשני המכשירים את תכונות הבינה המלאכותית, שהופיעו במכשירי המייט 10, עם שדרוג שמאפשר למצלמה לזהות 500 סצנות ומצבים שונים, עוד בטרם הצילום, כדי לבצע התאמה של ההגדרות והצבעים. בנוסף, המצלמה הקדמית במכשיר מצוידת בעדשה ברזולוציית 24 מגה פיקסל. בשני המכשירים שולבה אפשרות צילום מהיר, המאפשרת לכידת תמונה בתוך פחות מ-0.3 שניות, וגם כשהמכשיר נעול, כל זאת באמצעות לחיצה על מקש הווליום התחתון. 
 
שני המכשירים תומכים בטעינה מהירה, כשדגם הפרו מצויד בסוללת בעלת קיבולת של 4000 מיליאמפר, ול-P20 סוללה של 3400 מיליאמפר. לטענת החברה, הן אמורות להספיק ליותר מיום עבודה שלם. דגם הפרו מגיע עם זיכרון ram של שישה ג'יגה ואיחסון פנימי של 128 ג'יגה, דגם ה-P20 מגיע עם ארבעה ג'יגה זיכרון RAM וזיכרון פנימי של 128 ג'יגה. ה-P20 יעלה 679 יורו, ודגם הפרו יעלה כ-900 דולרים, מה שהופך אתו ליותר יקר מגרסת הבסיס של האייפון X. 
 

גירסת הפרו עמידה למים ואבק בתקן IP67, והגרסה הסטנדרטית עמידה גם היא בתקן נמוך יותר. שינוי חיצוני בולט נוסף במכשיר, הוא העובדה כי וואווי בחרה להיפטר מחיבור האוזניות הסטנדרטי, ולעבור לעידן האלחוטי. המכשירים מגיעים בצבעים שחור גרפיט, כחול-חצות, זהב-שמפניה, זהב-ורוד ו"שקיעה".