1. הרי הטטרה בסלובקיה: נדמה שבשנתיים האחרונות הישראלים גילו את סלובקיה ואת כל האוצרות שהיא טומנת בחובה. המדינה הוותיקה־צעירה, שהפכה למדינה עצמאית לאחר פירוק צ’כוסלובקיה ב־1993, מושלמת לטיולי סוף שבוע בבירה ברטיסלבה, אך מושכת המון משפחות בזכות רכס הרי הטטרה, הנחשב ל”גן העדן הסלובקי”. רכס ההרים היפיפה כולל פארק עצום עם 16 שמורות טבע, שבהן יש כל מה שחובב טבע רוצה לראות: קניונים, צוקים, גשרים, מערת קרח, מערות נטיפים, אגמים ומפלים.



ב"אופיר טורס" מציעים בחול המועד דיל עם טיסה, 3 לילות במלון ברמת 3 כוכבים, הכולל ארוחת בוקר ורכב.


מחיר: החל מ־549 אירו לאדם בחדר זוגי.


יציאה: 1 באפריל



הרי הטטרה. צילום: יח"צ
הרי הטטרה. צילום: יח"צ



2. זנזיבר



המקום המושלם לבטן־גב הוא זנזיבר, חבל ארץ ברפובליקת טנזניה באפריקה, וגן עדן לחובבי חופשות רביצה כמו גם לחובבי ההרפתקאות, הצלילה והשנורקלינג. מעבר לחופים לבנים ובתוליים, תמצאו שם גם חוות תבלינים אקזוטיים, כפרים מבודדים ותרבות מרתקת.



“ארקיע" מציעה דיל של 7 לילות, כולל טיסות והעברות, במלון 4 כוכבים, פנסיון מלא.


מחיר: החל מ־1,129 דולר לאדם בחדר זוגי.


יציאה: 4 באפריל



3. באקו 



המבנים גרנדיוזיים כמו בדובאי, האוכל טעים כמו בטורקיה, לרחובות העיר מראה אירופאי והתושבים אדיבים ואוהבי ישראל – ברוכים הבאים לבאקו, אזרבייג'ן. חבילות הנופש לבאקו, שבשנה האחרונה הפכו לפופולריות, ייקחו אתכם אל עיר קסומה ומלאת ניגודים והפתעות. זוהי עיר מוסלמית, שרוב התושבים בה חילוניים, ויש בה כמעט הכל; מרכזים מודרניים לצד עיר עתיקה עם סמטאות רומנטיות מלאות באמנות עתיקה, רחובות יוקרה שמחלונות הראווה של חנויותיהם ניבטים מותגי על, ושדרות רומנטיות רחבות. העיר, שהייתה בעבר שטח מדברי ושטוח, עברה ועוברת שינויים מהותיים וכיום היא אימפריה של גורדי שחקים, כבישים עמוסים, מכוניות פאר וחיי לילה תוססים.



“מונה טורס" מוציאה בחול המועד דילים לבאקו לשלושה לילות פלוס ארוחת בוקר והעברות.


מחיר: החל מ־464 דולר.


יציאה: 6 באפריל



באקו. צילום: אינג' אימג'
באקו. צילום: אינג' אימג'



4. ורשה



ורשה, בירת פולין והעיר הגדולה ביותר בה, אהובה על הישראלים בעיקר הודות למחירים הזולים שלה. העיר הפכה למוקד משיכה לתיירים שמחפשים שופינג נגיש, מסעדות טובות ועושר תרבותי. רוב הדילים שמוצעים לוורשה הם בדרך כלל לוויקנד, ונראה שזה מספיק בהחלט בשביל למלא את השקיות בכל טוב. לכל הישראלים גם בפסח המחירים לחופשות בוורשה יהיו נמוכים ואטרקטיביים בהשוואה לערי בירה אחרות באירופה.



“קל נופש" מציעים דיל לוורשה לשלושה לילות במלון 4 כוכבים מרכזי.


מחיר: 329 יורו.


יציאה: 6 באפריל



ורשה. צילום: אינג' אימג'
ורשה. צילום: אינג' אימג'



5. רומא



הבירה האיטלקית היא גן עדן לחובבי הקולינריה, ההיסטוריה, הארכיטקטורה והתרבות. העיר הרומנטית מתאימה לחופשה אורבנית בכל עת, וכמעט שאין צורך לפרט מה האתרים בה כי מדובר באחד היעדים המתויירים ביותר בעולם. רומא, אשר כוללת בתוכה את מדינת הוותיקן, מתעוררת בתקופה זו מהחורף ומתעטפת במזג אוויר נעים בו נוח לטייל.



“קשרי תעופה" מציעים חבילת נופש של שלושה לילות, כולל ארוחת בוקר, במלון CILICIA.


מחיר: 563 דולר לנוסע.


יציאה: 4 באפריל



רומא. צילום פרטי
רומא. צילום פרטי



6. בלגרד



מלונות יוקרה, מסעדות מצוינות ונופים יפהפיים - את כל זה תמצאו בבלגרד. בירת סרביה, שפרוש שמה הוא “העיר הלבנה”, נמצאת במרחק שלוש שעות טיסה מישראל. העיר המקסימה מציעה פארקים נעימים, תצפית אל הדנובה והסאווה, אזורי תרבות, שופינג, חיי לילה וקזינו נוצץ.



“ישראייר" מציעה חופשה בת שלושה לילות במלון הארבעה כוכבים הולידי איין בלגרד על בסיס ארוחת בוקר.


מחיר: החל מ־474 דולר לאדם. יציאה: 5 באפריל



7. כרתים



על אף מזג האוויר ההפכפך, ישראלים רבים יבחרו לבלות את חופשת החג קרוב לבית. ומכיוון שחופי טורקיה פחות רלוונטיים, כרתים היא אופציה לא רעה בכלל. כרתים הוא מהאיים הגדולים ביותר בים התיכון והעיר המרכזית שלו היא הרקליון. אחרי טיסה של פחות משעתיים, בה תנחתו בהרקליון, תוכלו לבחור לבלות את זמנכם בעיר עצמה, בה יש מרכזי תרבות ושופינג; או לנסוע לחאניה, לרתימנו או לסיטי. כך או כך, בכל אחד מהם תוכלו לחוות את החופים הנפלאים, הטברנות הרועשות וליהנות גם משלווה אמיתית. אם אתם מטיילים עם ילדים, מלונות הכל כלול שתמצאו שם יגרמו לכם לא לרצות לעזוב.



“קווי חופשה" מציעה דיל של שלושה לילות במלון חמישה כוכבים Athina Palace על בסיס הכל כלול.


מחיר: 399 יורו לאדם בהרכב של זוג + 2.


יציאה: 4 באפריל



כרתים. צילום: אינג' אימג'
כרתים. צילום: אינג' אימג'



8. מדריד



הקרב בין אוהדי ברצלונה למדריד אולי לא יוכרע לעולם, אך אם אתם אוהבי קולינריה, אורבניות ומוזיקה טובה, כדאי לכם מאוד לבקר בבירה הספרדית. מדריד היא יעד נפלא לזוגות ומשפחות שאוהבים לשוטט בין סמטאות האבן היפהפיות, לעצור לנשנוש קל באחד מאלפי מסעדות הטאפאס או בשווקים עמוסי הכל טוב, ולקנח באיזו גלריה מגניבה. כמובן שמדריד היא יעד אהוב על חובבי השופינג, ותמצאו בה הכל מהכל – החל מרשתות אופנה גדולות ועד לבוטיקים קטנים ומפונפנים.



"דיזנהאוז" מציעה דיל של ארבעה לילות במלון ארבעה הכוכבים Mercader, על בסיס ארוחת בוקר והעברות.


מחיר: החל מ־649 יורו.


יציאה: 5 באפריל



מדריד. צילום: אינג' אימג'
מדריד. צילום: אינג' אימג'



9. פנמה



טיול לפנמה בהפלגה הוא אופציה לא רעה לבילוי בחול המועד, שיגזול גם כמה ימי חופשה לאחר סיום החג. מלון הבוטיק השט עוגן בכל לילה במרכז עיירה או כפר שונים. והמשתתפים בהפלגה לפנמה יזכו לעצור יומיים באיי Maqui הבתוליים והיפים. איים אלה שופעים בחיות ימיות כגון דולפינים וצבי ים. בנוסף יפליגו למפרץ GUNA YALA הידוע בשל מימיו השקטים בצבע טורקיז.



אתר HopaYacht.com, פלטפורמה להזמנת הפלגות בוטיק אונליין, מציע חבילה לפנמה, כולל טיסות של לופטהנזה, העברות, הפלגת הכל כלול ושלושה ימים בבית מלון. מחיר: החל מ־2,000 יורו לאדם. יציאה: 1 באפריל.



פנמה סיטי. צילום: אינג' אימג'
פנמה סיטי. צילום: אינג' אימג'