מותג "הוואי" משיק סדרה חדשה לשיקום שיער יבש עד יבש מאוד המבוססת על מי קוקוס. בשנה האחרונה הקוקוס נקשר לעולם טיפוח השיער והגוף, ובעוד התרגלנו לשמוע על שמן הקוקוס ותועלותיו, כעת בחברה החליטו להשתמש במים שלו. למוצרים, איך לא, יש ניחוח מדהים. הם מרככים את השיער, לא מותירים אותו שומני אלא רך ונעים למגע. 



צילום: יח"צ
צילום: יח"צ


מחיר: 14.90 שקלים. כדאי (3/4)


תחליפים אף פעם לא מוצלחים כמו המקור, אך במקרה של ההמבורגר הצמחוני החדש של "טבעול", הופתעתי לטובה. ההמבורגר מתובל בצורה מוצלחת, עם טעמים נהדרים ומרקם שהזכיר המבורגר מבשר. אף שהוא לא הגיר שומנים על הפלנצ'ה, הוא רך וטעים.


צילום: יח"צ
צילום: יח"צ


מחיר: 29.50 שקלים. בסדר (2/4)

עוד תחליף מפתיע: מי שהפסיק לאכול מוצרי חלב מסיבה כזו או אחרת, מכיר את הגעגוע למעדנים וליוגורטים. תנובה מציעה את "סויה BIO יוגורט" עם פירות יער בעל מרקם מעודן וטעם מרענן.

צילום: ברוך נאה
צילום: ברוך נאה


מחיר: 3.50־4.20 שקלים. בסדר (2/4)


בטיימינג שאין מתאים ממנו, השיקה שטראוס בפסח סדרת מוצרים ללא גלוטן תחת המותג "דנונה" : ארבעה טעמי יוגורט עם תוספות בצד, שהכילו עד עכשיו גלוטן, הפכו למתאימים לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן. בין הטעמים שכבר על המדפים: פצפוצי שוקולד, שבבי פקאן, מיני־עדשים ובהמשך עתיד להצטרף אליהם דנונה תות עם קורנפלקס בציפוי שוקולד. הצעד מבורך, וחשוב לא פחות: לא מרגישים שינוי בטעם. 

צילום: סטודיו שטראוס
צילום: סטודיו שטראוס

מחיר: 4.50־4.80 שקלים. כדאי (3/4)

ההתעסקות המעצבנת עם המטלית והניסיון ללפף אותה בצורה שלא תחליק מהמגב היא מהמעצבנות בכל מה שקשור למטלות הבית. אבל כבר לא צריך להתאמץ: המטלית עם פתח להשחלה על המגב של "סנו סושי" מספקת פתרון פשוט למדי, אך נוח מאוד. המטלית החדשה גם גדולה מהרגיל (60X80 סנטימטרים), כך שהיא תופסת יותר חללים בשטיפה, סופגת היטב את המים ולא משאירה סיבים. 


צילום: מוטי פישביין
צילום: מוטי פישביין


מחיר: 10 שקלים. מומלץ (4/4)


מה כבר יש לחדש בטונה? מתברר שיש מה. לטונה בשמן זית כתית מעולה של "סטארקיסט" יש טעם מצוין, אך זה לא העיקר. נתחי הטונה הם מסוג YELLOWFIN, אשר נחשבים לאיכותיים, והמרקם והטעם המעודן שלהם משתלבים בצורה נפלאה בטעמו של שמן הזית. עם שמן הזית שיש בקופסה אפשר בכיף לתבל את הסלט.

צילום: ניר עצמון
צילום: ניר עצמון


מחיר: 29.60 שקלים לרביעייה. כדאי (3/4)
 
לא חייבים קמח כדי להכין עוגה מנצחת וכשרה לפסח. עוגת "שוויצריה" של "ביסקוטי", עם תחתית של עוגיית מרנג אגוזים, קרם מסקרפונה שבתוכו שכבה קריספית של שוקולד מריר ומעליו נטיפי שוקולד לבן, מתאפיינת בקראנצ'יות נעימה ובמתיקות נהדרת. 

צילום: בועז לביא
צילום: בועז לביא


מחיר: 64־178 שקלים (תלוי בגודל). מומלץ (4/4)
 
ועוד עוגה לפסח, בגרסת הפרווה: כשמתכננים ארוחת חג בשרית, נושא הקינוח יכול להיות בעייתי, במיוחד כשמקפידים על כשרות. למתלבטים: עוגת שוקולד "פרזייה" פרווה של "רולדין". כן פרווה, ומצוינת. מדובר בשטרויזל אגוזי לוז, ביסקוויט שקדים, ג'ל תות ומוס שוקולד. מתוק, אבל לא באופן מוגזם. המרקם נהדר והעיצוב מהמם.


צילום: רונן מנגן
צילום: רונן מנגן


מחיר: 65־139 שקלים (תלוי בגודל). מומלץ (4/4)