ועדת התקשורת הפדרלית, הרגולטור של שוק התקשורת בארצות הברית, חשפה תמונות של מכשיר אייפון בצבע זהב. מדובר בגוון שמעולם לא הושק. הדלפות מן הסוג הזה אינן יוצאות דופן, שכן מדובר ברשות המאשרת את המכשירים למכירה. עצם קיום התמונות, יכול להעיד על כך שמכשיר בצבע זהב יושק בעתיד, או שהיה תכנון להשיק את הצבע המדובר, אך הוא בוטל ברגע האחרון. האפשרות השנייה נשמעת סבירה יותר, שכן התמונות שהודלפו מציגות מכשיר שהוגש לאישור, ארבעה ימים לפני ההכרזה. 

בכל מקרה, כשמדובר בהדלפות מהסוג הזה, מומלץ לקחת את הדברים בעירבון מוגבל. גוון חדש למכשיר הדגל יכול לשפר את מכירות המכשיר, אך יכול להיות שהצבע המדובר לא יזכה לראות אור יום מעולם. במידה ואתם שוקלים לקנות אייפון X - המלצה שלנו, אל תחכו למכשיר הזהב.

המכשיר הושק בספטמבר האחרון, ולפני כשלושה חודשים דווח באתר AppleInsider כי דוח פנימי של חברת אפל, חושף כי נתוני המכירות של מכשיר הדגל של החברה, האייפון X, לא עמדו בציפיות וייתכן והחברה האמריקאית תודיע על ביטול ייצור המכשיר בקיץ הקרוב. זאת תהיה הפעם הראשונה מאז 2014 שדגם מכשיר יבוטל לאחר דור אחד.
 
על פי הבלוגר שחשף את המסמך באתר, אחת הסיבות העיקריות למכירות החלשות של המכשיר - כשלושה מיליון מכשירים שנמכרו מתוך 20 מיליון שיוצרו, היא המסך הקטן יחסית של המכשיר, דבר שגרם לאכזבה בשוק הסיני, שמאוהב במסכים גדולים. בנוסף לכך, גם מחירו היקר של המכשיר - כ-1,000 היווה מחסום מכירות לא קטן. 
 
גורם נוסף שיכול לגרום לדאגה בחברה הוא סקר שנערך על ידי חברת קאוון, שמצביע על ירידה בהתעניינות באייפונים, שהגיע לשפל חסר תקדים. אך למרות זאת, בעלי המניות של אייפון יכולים להירגע - המצב לא עד כדי כך גרוע. אמנם נתוני המכירות של החברה ברבעון האחרון של 2017 לא היו מזהירים, אך בכל זאת החברה צפוייה ליהנות מעליות במכירות, וזאת לאחר שתשחרר שלושה טלפונים חדשים בטווח מחירים רחב בחציון הראשון של שנת 2018.