אל מול ההתפתחויות הרבות בעולם האינטרנט וכן הגידול של עסקים וטכנולוגיות חדשות, חברת גוגל ממשיכה להתחזק וחותמת את הרבע הראשון של השנה עם גידול משמעותי בהוצאות, בהכנסות ואף ברווח הנקי של החברה. 
חברת האם של גוגל ALPHABET פרסמה את הנתונים העסקיים לרבעון הראשון של השנה, שכוללים גידול דו ספרתי בהכנסות וברווח הנקי כאחד. ההכנסות של החברה ברבעון הראשון של השנה כוללים גידול של 25.84%, כלומר 31.15 מיליארד דולר, והרווח הנקי עמד על 9.4 מיליארד דולר, עלייה של 73.26%. 
במקביל לגידול בהכנסות ישנו אף גידול בהוצאות של החברה, כאשר בשלושת החודשים האלו ההוצאות הגולמיות גדלו ב-37.49% ל-13.4 מיליארד דולר. הכנסות המימון עלו על יותר מפי 13 ל- 3.54 מיליארד דולר, זאת לעומת 251 מיליון דולר בלבד ברבעון המקביל בשנה שעברה. התוצאות האלו של "גוגל" ברבעון הראשון של השנה עקפו את תחזיות האנליסטים שהעריכו כי אלו יגיעו עד ל24.5 מיליארד דולר בלבד. 


רות פורת מנהלת הכספים של GOOGLE הייתה מרוצה מאד מהתוצאות ואמרה כי "הגידול החזק בהכנסות משקף את תנופת המכירות של החברה בעולם כולו. ההתפתחויות בשוק שבו גוגל פועלת משקפות עבור החברה שלנו הזדמנויות עסקיות רבות. אנחנו מנצלים את הגידול בהכנסות כדי להשקיע בטכנולוגיות ובשיווק כדי שנוכל לנצל היטב את ההזדמנויות שנפתחות לנו".