קצת יותר מעשור עבר מאז עמד סטיב ג'ובס המנוח על הבמה והציג את האייפון הראשון בפני העולם. במשך השנים התחוללו בקו העיצובי של המכשיר שינויים ובין היתר גדל המסך, המסגרת נעלמה וכך גם חור האוזניות, חור הטעינה השתנה, כפתור הבית נעלם וחלו שינויים במיקום ובגודל עדשות המצלמה. אתר הביזנס אינסיידר ערך דירוג של המכשירים ובחר איזה מהם הוא היפה מכולם.
 
מקום 12: האייפון הראשון
הרבה דברים כבר נכתבו ונאמרו על המכשיר שהושק ב־2007. במבט לאחור הוא נראה כמו גרסת פרימיום לאייפד טאצ' של החברה. המסך של המכשיר הראשון שווה לכמחצית מגודלו של המכשיר החדש שהחברה עובדת עליו כיום. המכשיר הראשון היה נטול מצלמה קדמית וחנות אפליקציות. 


מקום 11: אייפון 6s ו־6s פלוס
המכשירים די דומים בעיצובם לאייפון 6 ול־6 פלוס, אך הם דקים יותר, כבדים יותר, ועשויים מחומרים אחרים, שהופכים את האחיזה בו לנוחה יותר. 

מקום 10: אייפון 6 ו־6 פלוס
אלה המכשירים הראשונים שהגוף שלהם היה עשוי כולו אלומיניום, מה שהפך אותם לקלים ודקים יותר, אך יצר מצב שבו המכשירים מתעקמים בקלות.

מקום 9: אייפון איקס
מדובר במכשיר הדגל המהפכני, שעל פי דוחות פנימיים של החברה, שנחשפו בחודשים האחרונים, המכירות שלו מאכזבות למדי. 

אייפון X. צילום: getty images

מקום 8: אייפון 3g ו־3gs
מדובר במכשירים ששווקו בשנים 2008 ו־2009. הם היו די דומים בצורתם החיצונית לאייפון הראשון, אם כי מעט יותר יפים ממנו. זהו הדגם הראשון שהיה זמין גם בצבע כסוף וגם בלבן. 

מקום 7: אייפון 5c
מדובר בדגם ביניים זול למכשיר המוכר שצויד בגוף פלסטיק במספר צבעים. זהו המכשיר היחיד עד כה שהיה זמין בצבעים כמו צהוב וכחול.

מקום 6: אייפון 4s
מדובר בדגם הראשון שבו שולבה העוזרת האישית הקולית סירי. יש המגדירים את המכשיר כאייפון הטוב ביותר שהחברה ייצרה. 

מקום 5: אייפון 4
מבחינה עיצובית, המכשיר שונה מאוד מקודמיו, שהגיעו למקום השמיני בלבד ברשימה. בין היתר, מדובר במכשיר הראשון בעל צורה מלבנית ולא קעורה, שגופו מתכתי ולא עשוי פלסטיק. 

מקום 4: אייפון 5
עם השקת המכשיר, מיליוני אייפוניסטים הבינו כי עליהם לרכוש כבלים וציוד חדשים, שכן בדגם הזה החברה נפרדה מחיבור הטעינה הרחב, לטובת חיבור קטן יותר. בשל הביקורת הרבה, החברה חילקה למשתמשים מתאמים שאותם יכלו לחבר לכבלים הישנים.

מקום 3: אייפון 5s ואייפון se
אייפון 5s היה המכשיר הראשון שבו כפתור הבית הפיזי הפך לכפתור מגע. שינוי נוסף הוא העובדה שזהו המכשיר הראשון שהיה זמין בצבע זהב. אייפון se היה בגודל של אייפון 5 אבל צויד במעבד של אייפון 6s.

אייפון 5S. צילום: רויטרס

מקום 2: אייפון 8 ו־8 פלוס
רבים הגדירו את המכשירים שהוכרזו בספטמבר האחרון כתינוק של האייפון 7 והאייפון 4 מבחינה עיצובית. 

מקום 1: אייפון 7 ו־7s
העיצוב המושך והעובדה שהמכשיר זמין בחמישה צבעים הם רק חלק קטן מהסיבות שהופכות אותם ליפים והנחשקים ביותר.