מה הסבירות שחוגגי יום העצמאות בבת-ים, בחולון או בכלל באזור השפלה יכירו את האוטודידקט כריס לאנגן? סבירות קטנה במיוחד. לכריס יש אמנם מנת משכל של 195 (30% יותר מה-150 של אלברט אינשטיין), והוא מכונה "האדם המבריק ביותר באמריקה", אלא שהוא מתגורר בקרוואן רעוע בחווה במונטנה ומעולם לא השלים תואר ראשון. עם נתונים כאלה, חבל שלא שמע על הפרויקט החדש שעומד לקום באחת הערים ברחבי הארץ.

חברת פרי נדל"ן יצאה השבוע בקמפיין פרסומי ארצי שהעלה את עקומת הסקרנות בקרב תושבי מרכז הארץ. הפרסום, שהתייחס ל"שכונת המצליחנים", הותיר חצי מדינה סקרנית לדעת במה דברים אמורים. האם זו שכונה בקרבת הים? האם זו עיר ברצועת החוף? בחברה סיפרו כי המרכזייה במשרדי פרי נדל"ן השבוע כמעט וקרסה אל מול אלפי המתקשרים שרצו לקבל פרטים. אל בורסת השמות נזרקו מס' ערים פוטנציאליות: ת"א-יפו, בת-ים, חולון, ראשל"צ, נס ציונה, באר יעקב, לוד, רמלה ועוד. 
 
"הסממן הייחודי של השכונה יושתת על מצליחנים. שכונה או עיר של מצליחנים, שבבניין בו הם גרים תהיה השקעה גרנדיוזית ענקית בחינוך. לילדים יוקצה מתחם ענק משותף של הדיירים, עם כל הפרמטרים הנחוצים לילד להגיע אחרי שעות הלימודים ולבלות במקום, להכין שיעורי בית בסביבה ידידותית ובאווירה של מצוינות", ציינו מקורביו של המנכ"ל, ליאור ברדוגו, והבטיחו כי בימים הקרובים  ייחשף מיקומה.
 

הפרויקט החדש מגיע לאחר שבחודשיים האחרונים רשמה החברה הצלחה בפרויקט "רמלה מלודי", ולאחר קצב מכירה גבוה, הודיעה החברה כי אזלו הדירות. בין התושבים בשכונה צפויים להיות אייל גולן, צביקה פיק והשדרן אליקו, שרכשו דירה בפרויקט, שבנייתו צפויה להתחיל בקרוב.