פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) כתב אישום, בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, נגד תושבת ירושלים בגין רצח בנה התינוק על ידי הטבעתו בג'קוזי, בעת ששהו בחופשה במלון באשדוד בתחילת החודש. על פי כתב האישום, הנאשמת הגיעה ביחד עם בעלה ושני ילדיה, קטין כבן 7 והמנוח, תינוק בן כחודש ושבוע, לנפוש במלון "מיאמי" באשדוד, בתחילת החודש. יחד עם בני הזוג הגיעו בני משפחה נוספים ובהם אימה של הנאשמת.
ב-2 באפריל, לאחר השעה 12:00, מילאה הנאשמת מים באמבט הג'קוזי בחדר, ובסמוך לאחר מכן, פשטה את בגדיה ואת בגדי המנוח ונכנסה יחד עמו אל תוך הג'קוזי, כשהיא  מחזיקה אותו בידיה. באותה העת ישן בעלה במיטה שבחדר. בשלב כלשהו, שחררה הנאשמת מאחיזתה את התינוק המנוח במי הג'קוזי, כשראשו של המנוח מתחת למים, והוסיפה לשבת בג'קוזי, בשעה שהמנוח טבע במים. לאחר מכן, היא יצאה מהג'קוזי, כשהיא מותירה את התינוק לבדו במים. לאחר מספר דקות, חזרה כשכל העת גופו של התינוק צף במים.
מספר פעמים במהלך אותו פרק הזמן, אמה של הנאשמת ובנה הקטין דפקו בדלת, ופעם אחר פעם קראה לעברם "לא עכשיו", על מנת שלא יפריעו לה במעשיה. לאחר מכן, היא קראה הנאשמת  לבעלה, אשר התעורר משנתו, קם מהמיטה וניגש לעבר הג'קוזי, כשבאותה עת, המנוח צף במים שבג'קוזי כשפניו כלפי מטה. אימה של הנאשמת, שנכנסה באותה עת לחדר, הבחינה במתרחש ושלפה באופן מיידי את התינוק מהמים, כשהוא איננו נושם. ביחד עם בעלה של הנאשמת, ניסתה לבצע החייאה בפעוט, והזעיקה במקביל את כוחות ההצלה אל המקום.

עם הגעת כוחות ההצלה לחדר במלון, הם ביצעו בו ניסיונות החייאה נוספים, אשר לאחריהם, הובהל המנוח אל בית החולים "אסותא" שבאשדוד, שם נקבע מותו, כתוצאה מטביעתו במי הג'קוזי, אשר גרמה לפגיעות בריאות. במקביל לכתב האישום, הפרקליטות ביקשה להורות על מעצרה של הנאשמת עד תום ההליכים נגדה.
בבקשת המעצר עד תום ההליכים נאמר, כי "התנהגותה המשיבה מדברת בעד עצמה ומעידה על המסוכנות הגבוהה הנשקפת ממנה לביטחון הציבור. מעשיה אף מקימים חזקת מסוכנות מכוח החוק שהנטל להפריכה מונח על כתפיה". הפרקליטות הפנתה את בית המשפט לעובדה, כי "נערכה חוות דעת פסיכיאטרית לנאשמת, לפיה היא זקוקה להמשך טיפול בדרך של אשפוז".