את המטען האלחוטי של חברת פוג׳יקום ניסינו על מכשיר iPhone X, אך הוא מתאים גם למכשירי גלקסי השונים. המטען בגודל כף יד, מתחבר בחיבור USB פשוט. בשל המראה המינימליסטי שלו, הוא משתלב טוב על השולחן במשרד. כדי להטעין את הסלולרי, יש להניח אותו על המטען. לנו לקח לנו כשעה להטעין את המכשיר, למרות שקצת התבאסנו למצוא את הזווית המדויקת להניח אותו כדי שייטען. אם הוא לא מונח במיקום הנכון, הטעינה לא נקלטת וזה מעצבן למדי. בכל מקרה, בגדול מדובר בגאדג’ט מגניב שכיף להחזיק במשרד.

מחיר: 149.90 שקלים - כדאי

מטען של פוג'יקום. צילום: יח"צ


קל ופשוט לתפעול ובאופן מפתיע גם לא קשה לניקוי, זה מה שחשבנו כשניסינו את
Garlic Cutter של המותג Genius. זהו קוצץ שום, שבניגוד לכותשים הקלאסיים לא מוציא מחית אלא קוביות קטנטנות של שום. לקוצץ יש מראה של מלחייה, וגם השימוש שלו די תואם לטוחני המלח־פלפל. הוא לא גדול מדי ונוח לאחיזה ולאחסון. החיסרון היחיד הוא שאי אפשר לדחוף כמה ראשי שום בפעם אחת, כי המכשיר מתאמץ ונסתם.

מחיר: 138 שקלים בערוץ הקניות - מומלץ

Garlic cutter. צילום: ערוץ הקניות

 מצעים הם לא דבר שאנחנו מחליפים מהר, ולכן חשב להקפיד על איכותם. ניסינו את המצעים מדגם זואי ג'קארד, שהוא חלק מקולקציית האביב־קיץ EXCLUSIVE COLLECTION  של ורדינון. המצעים משלבים בחלקם כותנה מצרית, חוטי טנסל וחוטי כותנה. התוצאה היא מצעים נעימים ורכים עם הדפס איכותי וצבע שלא דוהה גם אחרי כמה כביסות. המחיר של המצעים בסדרה יקר לטעמנו, כ־1,100 שקלים, אך בהתחשב בעמידות שלהם, מדובר בהשקעה לטווח ארוך.

מחיר: 660־720 שקלים, במבצע עד 14 ביוני - כדאי.

מצעים מדגם ז'ואי קארד. צילום: דן לב

בתיאום כמעט מושלם עם שבועות, החליטו בד”ר גב להשיק לאחרונה סט מצעים למיטה זוגית. המצעים של המותג עשויים 100% כותנת סאטן, בצפיפות tc300. במבט כולל על סדרת המצעים, אפשר להבחין במוטיב מרכזי – הלבן. כל המצעים מגיעים בצבע לבן, כשחלקם מעוטרים בהדפסים עדינים. גם כאן מדובר במצעים לא זולים, אך איכותיים מאוד. כותנת הסאטן נותנת רכות נפלאה, שנשמרת גם לאחר כביסה וייבוש בשמש.

מחיר: 980 שקלים - כדאי.

סט מצעים של ד"ר גב. צילום: יח"צ

על אף החלומות על אוכל בריא, אנחנו די מיודדים עם מדף הקפואים בסופר. בורקס הוא אחד המוצרים הקפואים שאנחנו יותר אוהבים, ולכן קיבלנו בברכה את "בורקס יפו" המעוגל, שהוציאה חברת מעדנות לפני יותר משנה. כעת יוצא הבורקס היפואי בגודל משפחתי ובשלושה טעמים: גבינה, תפוחי אדמה ותרד עם גבינה. הבורקס השבלולי מיד נכנס לתנור מחומם לשהייה די ארוכה, כי מדובר בשכבות רבות של בצק. אחרי שהוא הגיע לדרגת האפייה הרצויה, ניסינו ולא עפנו. למרות שהמילוי טעים, הכמות שלו הייתה יכולה להיות יותר נדיבה. כשניסינו לחתוך את הבורקס, הוא התפורר ויצר בלגן. טעים, אך אנחנו מעדיפים את הגרסה האישית.

מחיר: 14.90־18.90 שקלים ל־500 גרם - בסדר.

בורקס יפו. צילום: סטודיו שי חיון
סדרת היוגורט היווני של המותג הפרטי שופרסל מעלה זיכרונות מחופשה ביוון. אף שלא חסרות מחלבות בארץ, בשופרסל החליטו לייבא את היוגורט שלהם מיוון, וזוהי תוספת נפלאה לשולחן שבועות. הסדרה כוללת יוגורט לבן 10% שומן, יוגורט לבן 2% שומן ושלושה סוגים של יוגורט עם פרי. ליוגורט, בעיקר זה עם אחוזי השומן הגבוהים, יש מרקם קרמי מאוד. מרגישים את השומניות, שמשתלבת נפלא כשמחפשים יוגורט שיתפקד כמטבל. הטעם של היוגורטים הטבעיים טוב, והחמצמצות עדינה.

מחיר: 2 גביעים ב־10 שקלים - כדאי.

היוגורט היווני של שופרסל. צילום: סטודיו שופרסל
אנחנו מאוד מקווים שגבינת המנצ’גו הפרוסה שהוציאו במחלבות גד לרגל החג תישאר כל השנה על המדפים. זוהי גבינה מעולה עם טעמים עשירים, מליחות ועוקצנות חריפה. הגבינה, שמקורה בספרד, מזכירה מאוד את הפרמז’ן האיטלקית, ולכן אין פלא שאוהבים אותה גם בארץ. מכיוון שהגבינה מיושנת, היא מצופה במעין שבבי סידן שנוצרים באופן טבעי. המנצ’גו, שמגיעה במקרה הזה פרוסה לרצועות, משתלבת באופן מושלם בכריכים, בסלטים ובפלטות גבינות. אהבנו.
לרגל החג, גם גבינות השמנת “ניו יורק” של המחלבה מתחדשות באריזה חדשה. לגבינות, בעלות 30% שומן, יש טעם קרמי מושלם. הן יציבות כראוי לאחוז השומן ומגיעות בטעמים טבעי, זיתים ושום שמיר, כשהאחרון הוא האהוב עלינו.

מחיר: 22.20 שקלים ל־150 גרם גבינת מנצ'גו; 13.70 שקלים, לגבינת "ניו יורק" - מומלץ.

גבינת מנצ'נגו של מחלבות גד. צילום: סטודיו ניאו גרופ


פתיתי גבינה בולגרית 24% של תנובה הם אחד המוצרים שהוציאה המחלבה לרגל שבועות, וצפוי להישאר גם אחרי החג על המדפים. פתיתי הגבינה הם עוד דרך להקל על המארחים, שכן אפשר לשלב אותם בסלטים, במאפים השונים, או כמו שהרבה ישראלים אוהבים – לצד אבטיח. הגבינה במליחות מצוינת והפתיתים מגיעים בגודל נוח מאוד. כחלק מההכנות לחג, מציעים בתנובה גם שמנת עמידה לקצפת בטעם שוקולד, במהדורת חג מיוחדת. השמנת עם 32% שומן ועם קקאו אמיתי.

מחיר: 24.90 שקלים. לבולגרית; 6.50 שקלים. לשמנת מתוקה - כדאי.

מהדורת החג של תנובה לשבועות. צילום: ברוך נאה