בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע הבוקר (שני), במסגרת הסדר טיעון, גבר בן 37 מדרום הארץ בשורת עבירות חמורות. על פי כתב האישום המתוקן, בו הודה הנאשם במסגרת הסדר טיעון, המורשע ביצע במספר רב של הזדמנויות מעשי סדום ומעשים מגונים בבתו הפעוטה, בעת שישנה, ונהג לצלם תמונות וסרטונים בהם הוא מבצע את מעשיו המיניים בבתו.



כמו כן, הנאשם שידר תמונות וסרטונים אלה באמצעות אפליקציית סקייפ לפדופילים שונים ברחבי העולם, וזאת תמורת תשלום או בתמורה לקבלת תצלומים וסרטונים דומים בהם הם פוגעים בילדותיהן הקטינות.



על עבירות אלה הוא הורשע בשורת עבירות ובכללן: סחר בבני אדם, מעשה מגונה בנסיבות אינוס בתוך המשפחה, שידול למעשה מגונה בנסיבות אינוס, עשיית שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה בידי אחראי, פרסום תועבה ובו דמותו של קטין בידי אחראי, החזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין ועבירות נוספות.



על פי כתב האישום הוא אף נהג לצלם נשים מתחת לחצאיותיהן ללא ידיעתן, שמר את התמונות במכשיר הסלולרי שלו וגם העלה את התמונות בהמשך לאתר אינטרנט ייעודי לעברייני מין. במסגרת עבירה זו הוא הורשע במעשה מגונה ובהטרדה מינית. יש לציין כי הסדר הטיעון לא כלל הסכמה על העונש שיושת עליו ובכוונת הפרקליטות לדרוש עונש מאסר ממושך. התיק נוהל על ידי עו"ד אפרת פאר-גרונדלנד ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.