מידי תקופה צצים ברשת אנשים שטוענים שלמרות שהם נראים כמו תלמידי תיכון, הם בעצם קשישים וצריכים מקל הליכה ושיניים תותבות. בעוד חלקם דוברי אמת והתברכו בגנטיקה טובה ומנתח פלסטי מוכשר, אחרים פשוט מנסים להתפרסם באמצעות הפצת "פייק ניוז". לאחרונה עלתה לכותרות דוגמנית מיפן שטוענת שלמרות שהיא נראית כמו מישהי שעדיין מכינה שיעורי בית, היא בעצם "קשישה" בת 47.



למען האמת, מהתבוננות בתמונות המלוטשות שלה באינסטגרם קשה לעמוד על גילה המדויק. זה כנראה בדיוק הרושם שהדוגמנית ריסה היראקו רוצה להשאיר על עוקביה, ונראה שזה עובד. על פי הדיווחים המקומיים, היראקו היא אישיות מוכרת שנמצאת בשטח כבר די הרבה זמן, ובעבר גם הייתה נשואה לשחקן מקומי מפורסם. אך למרות הפופולריות הרבה לה זכתה, נראה שלאחר שגילה ה"מדויק" נחשף זה רק גרם לעניין סביבה להרקיע לשחקים.




זה קרה לפני כמה שנים, כשמישהו שיתף ברשתות החברתיות את דף הוויקיפדיה שלה, בו כתוב שהיא נולדה ב-1971. מאז הגיל של היראקו עולה לכותרות מידי תקופה, בידי אנשים חדשים שמגלים אותו וכמובן נדהמים. נראה שהדבר בהחלט מועיל לקריירה שלה וכן לחשבון האינסטגרם שלה, שכן לפני התגלית היו לה 90,000 עוקבים וכעת יש לה מעל 222,000 עוקבים.



האם היראקו באמת בת 47? בגלל שיש כל כך הרבה מקרים שהתבררו כשקריים קשה לדעת. גם העובדה שהתמונות שלה כולן עברו שיפוץ, ואין מידע על ניתוחים פלסטיים שעברה או לא עברה מקשה מאוד על ההגעה אל האמת. אולי היא דוברת אמת אבל גם יתכן מאוד שהיא לכל היותר בת 30, שמנסה שיחשבו שהיא יותר מבוגרת כדי למנף את הקריירה שלה. 







 

#la#marcjacobs #fruits#lifestyle #travel#food#fashion #beauty#risahirako #平子理沙

A post shared by RISA HIRAKO (@risa_hirako) on


 

イベントの告知です。 お近くの方は是非❣️ 以下をご覧下さ〜い。 InterFM897−–– モデルの平子理沙さんを ゲストにお迎えし3/17(土)に、 InterFM897「表参道Ao presents Oshare Life」 の公開収録が決定❗️ 日時:3/17(土)14:00START DJ:Shaula GUEST:平子理沙 会場:表参道Ao 2Fイベントスペース ( http://www.ao-aoyama.com/) 観覧FREE 特別観覧席を番組リスナー10組20名をご招待します♪ お名前、住所、電話番号、一緒にいく人の名前も明記の上、[email protected] までご応募ください。 締め切りは3月5日(月)深夜12時まで‼️ #表参道AopresentsOshareLife#表参道#公開収録#待ってます#lifestyle #beauty #fashion #risahirako #平子理沙

A post shared by RISA HIRAKO (@risa_hirako) on