סערת ארץ נהדרת: תגובות סוערות ממשיכות להגיע גם היום (חמישי) לקטע ששודר אמש בתוכנית הסאטירה הפופולרית של "קשת" בו הוצג שר החינוך נפתלי בנט שלראשו תפיליו בצורה של קוקיות. אבל עם זאת, נראה כי הסערה עשתה טוב לתוכנית הוותיקה לפחות במישור אחד - הרייטינג. מנתונים שהגיעו הבוקר עולה כי ארץ נהדרת של קשת מנצחת את האח הגדול של רשת. ארץ נהדרת רשמה 19.2% לעומת האח הגדול עם 18.2% בלבד.



מהנתונים עולה כי ב"האח הגדול" צפו 521 אלף צופים, כאשר בארץ 541 אלף צופים. בהמשך בקשת, עדיין מול האח הגדול, צומת מילר של אדיר מילר עם 13% ו-365 אלף צופים. גמר הליגה האירופית בערוץ עשר עם 4.9%

שר הפנים אריה דרעי התייחס הבוקר בתוכנית דקל סגל בגל"צ לנושא התפילין בארץ נהדרת: "תפילין זה לא עוד מוצר, המהות שלו זה קדושה. לעשות מהתפילין ליצנות וצחוק. חסר ממה לעשות סאטירה? אני לא מאלה שממהרים לצייץ ולצאת עם זה אבל יש גבול עד איזה קצה אפשר לקחת את זה.  מה היה קורה אם הגויים היו עושים את זה?". 

"זה לא פגע בי אישית. אני מדבר כיהודי שעדיין חשוב לו משהו שמאחד אותנו", הוסיף דרעי. "גם את זה להפוך לצחוק וסאטירה? ועל מה? הם לא הביאו את הברקת המאה. לא שמעתם ממני אף פעם שצעקתי כשתוקפים אותי, אבל לקחת סמלים שמאחדים אותנו ולהפוך אותם לביזוי? אני לא ביקשתי לזרוק את הטלוויזיה. זכותם להגיד מה שרוצים אבל זכותי גם לדבר ולהגיד את הדברים" 

העיתונאי עמית סגל, בעצמו חובש כיפה,התייחס גם הוא לנושא בשידור ואמר: "זה לא זעזע אותי ולא שעשע אותי. הפרובוקציה היא כל כך ברורה שזה יותר פרובוקטיבי מאשר מצחיק". 

גם פרשן מעריב בן כספית צייץ על הנושא בעקבות סערה,  וטען כי התוכנית לא עברה את הגבול וכי גזרו הון פוליטי על הנושא: "העיקר שכשמוסלמים נקלעים לטירוף רצחני כשמישהו מעליב את מוחמד אנחנו מזדעזעים. בסאטירה מגחכים על פרות קדושות. זה הקטע. ראיתי ארץ נהדרת. זה היה מינורי ונסבל. מי שמבזים את התפילין הם אלה שניסו לעשות סיבוב פוליטי".