התחרות בין חברות התעופה על קווי הטיסה מנמל התעופה בן גוריון להודו מחריפה. לאחר שחברת אייר אינדיה, שהחלה לטוס מעל ערב הסעודית, הציעה מחיר של כ-700 דולר בטיסה ישירה לניו דלהי, מציעה חברת התעופה אתיופיאן איירליינס כרטיס טיסה לבירת הודו במחיר של 461 דולר, עם חניית ביניים באדיס אבבה. כרטיס הטיסה הלוך ושוב מנתב"ג לאדיס אבבה, במחיר המוזל, יכלול שתי מזוודות במשקל של עד 40 ק"ג, מסים והיטלים.



באתיופיאן איירליינס הבהירו שהקונקשן דרך אדיס אבבה יהיה קצר - בהלוך המתנה של כשעה וחצי ובחזור המתנה של כשעתיים וחצי. המבצע יהיה תקף למזמינים עד ה-30 ביוני ללא הגבלה לזמן היציאות, כאשר הטיסות לניו דלהי יתבצעו במטוסי הדרימליינר – בואינג 787.



אתיופיאן אירליינס מציעה שתי טיסות יומיות הממריאות מנתב"ג בשעה 09:00 בבוקר והשנייה ב-00:45 בלילה ובסך הכל 14 טיסות שבועיות מתל אביב לאדיס אבבה ומשם טיסות המשך למבחר גדול של יעדים באסיה: דלהי, מומבאי, בנגקוק, סינגפור, מנילה, גואנגז'ו, הונג קונג ועוד. באפריקה החברה טסה לקייפטאון, יוהנסבורג, ניגריה, נמיביה, טנזניה ועוד וכן לארה"ב לוושינגטון, ניו יורק ולוס אנג'לס.



בקו לתל אביב מפעילה החברה מטוס מדגם 737-800 חדיש עם שתי מחלקות שירות: תיירים ועסקים. היא מפעילה צי של 100 מטוסים בגיל ממוצע של חמש שנים, ובצבר ההזמנות שלה עוד 50 מטוסים.