שלושה שבועות אחרי שנפתחה עונת האח הגדול, טלטלת ענק בהפקה. רווית ליאור מנדל, "האחות הגדולה" והעורכת של התוכנית מסיימת את תפקידה. רועי עוז ששימש כעורך בעונה הראשונה של "האח הגדול" לפני כעשור ישמש מעתה כעורך הראשי של התוכנית . ב"רשת"רצו לבדל את עצמם מהזכיינית "קשת" ושמו בנעליים הגדולות של יורם זק את רוית ליאור מנדל שנקראה "האחות הגדולה", אך חלומות לחוד ומציאות לחוד. נתוני רייטינג מאכזבים וחוסר שביעות רצון של הצופים הובילו כנראה לצעד הדרמטי שביצעה הזכיינית בשלב כה מוקדם של העונה. 

ליאור מנדל, שימשה כעורכת ראשית של "הישרדות" (עונה ראשונה), "המירוץ למיליון" (עונה ראשונה, שנייה ושלישית "ברשת"), "הדוגמניות" (עונה ראשונה ושנייה), ומילאה את תפקיד מנהלת תחום הבידור והריאליטי בזכיינית "קשת", יחד עם אייל אלקבץ. בחודשים האחרונים פיתחה פורמטים עבור חברת "אנדמול ישראל". 

כזכור, בשבוע שעבר הפסידה התכנית בקרב הרייטינג מול "ארץ נהדרת" של "קשת" זאת לאחר התגובות הסוערות לקטע ששודר בתוכנית הסאטירה בו הוצג שר החינוך נפתלי בנט שלראשו תפיליו בצורה של קוקיות. מהנתונים עלה כי "ארץ נהדרת" רשמה 19.2% לעומת "האח הגדול" עם 18.2% בלבד.

ליאור מנדל מסרה בתום התוכנית כי ״אין ספק ש"האח הגדול" ותהליך בנייתו היו אחד הדברים המרתקים שעשיתי במהלך הקריירה שלי  זו אולי אחת השנים המאתגרות והמעניינות שהיו לי", עוד היא אמרה כי היא "בתחושה שחצבתי באבן יחד עם הצוות המדהים והמוכשר שמלווה אותי ושימשיך ללוות את הבית גם אחרי פרישתי. אחרי תקופה אינטנסיבית בה הצלחתי לייצר את הבסיס והתשתית כפי שראיתי כבר לפני חודשים רבים לנגד עיני, החלטתי לפרוש  ולהפקיד את המפתחות  לעונה ולבית בידיו של רועי עוז, עורך תוכן מעולה. אני אהיה  פה בשבילו בכל עת".
 
רווית הייתה בחודשים האחרונים אחראית על כל שלבי הפיתוח, ההקמה , הליהוק והמעבר  של "האח הגדול ל"רשת 13 " שהשקתו הייתה המוצלחת ביותר, בכל מדד,  מאז פיצול. ארז בן הרוש הגיב ואמר: ״אני רוצה להודות לחברתי רווית על חודשים רבים של עשייה מדהימה והעמדה של העונה הראשונה של "האח הגדול" ב"רשת 13 ". רוית אחראית לכל שלב ושלב בתהליך. "האח הגדול" שונה מכל פורמט טלוויזיוני ומצריך עבודה מסביב לשעון. אני בטוח שערכיה ודרכה של רווית בבניית הפורמט יהדהדו עוד עונות רבות. אבי צבי, מנכ"ל "רשת" מסר כי, ״העונה החלה כמעט שנה לפני עלייתה עם בניית כל התשתיות מאפס. רוית השקיעה את כל כולה והצליחה לבסס את בית האח הגדול המרהיב ביותר שהוקם עד כה. רווית היא מעורכות התוכן המוכשרות ביותר בארץ ואני אשמח שתשלב בכל פרויקט עתידי של 'רשת 13'. אני שמח שרועי עוז, מהעורכים המובילים ביותר בשוק הטלוויזיה ומי שערך את העונה הראשונה של "האח הגדול" בישראל התפנה למשימה והוא ישמש כעורך הראשי של "האח הגדול". רועי סיים בימים אלה לערוך את העונה השלישית של "משחקי השף" המשודרת ברשת 13.