סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס לאולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן, וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים החדשים שמגיעים הסופ"ש.



בית בגליל


הזוגיות של שני תל־אביבים נקלעת למשבר, על רקע החלטתם לעבור לצפון כדי לבנות את ביתם ביישוב קהילתי קטן על ראש הר בגליל. ככל שהבית מתקדם, הם נאלצים להתמודד עם הפער הנפער בין הפנטזיה למציאות.



בימוי: אסף סבן. שחקנים: נועה קולר, ישי גולן, עירית גדרון, ורד פלדמן, יוסי עטיה, לאורה ריבלין, גדליה בסר, אוהד קנולר, ג׳וי ריגר, צחי הלוי, זאב טנא ונטע שפיגלמן. ישראל, 2017. 80 דקות.





מנשה


גבר מהקהילה החרדית בברוקלין נחוש למלא את אחריותו כאלמן ולקבל משמורת על בנו, אחרי שנמסר לו שההלכה אוסרת על אדם לגדל ילד לבדו. כשרב הקהילה מאפשר לו הזדמנות חד־פעמית לבלות עם הילד, עד לגילוי המצבה, האב מנסה להוכיח שהוא ראוי לגדל את בנו.



בימוי: ג'ושוע ויינסטין. שחקנים: מנשה לוסטיג, ראובן ניבורסקי. ארצות הברית, 2017. 82 דקות.



מדד רוטן טומטוז: 97%





קוד האומץ


כמה אורחים לא רצויים, רכובים על רכבי שטח חדישים, נעצרים ליד ביתו של חוטב עצים במעבה היער. הם מגלים שמדובר בלוחם קומנדו לשעבר שיעשה הכל להגן כדי על משפחתו.



בימוי: לין אודינג. שחקנים: ג'ייסון מומואה, סטיבן לאנג, גארט דילהונט, זהאן מקלארנון. קנדה־ארצות הברית, 2018. 94 דקות.



מדד רוטן טומטוז: 76%





סולו: סיפור מלחמת הכוכבים


מדע בדיוני. האן סולו, הפושע הגלקטי, מתחבר עם מי שעתיד להיות טייס המשנה הענק שלו – צ'ובאקה, ופוגש את המהמר הידוע לשמצה, במסע שיקבע את מסלולו של אחד הגיבורים הבלתי צפויים של סאגת מלחמת הכוכבים.



בימוי: רון הווארד. שחקנים: אלדן ארנרייך, וודי הרלסון, אמיליה קלארק, דונלד גלובר, טנדי ניוטון, פול בתאני. ארצות הברית, 2018. 135 דקות.



מדד רוטן טומטוז: 72%





מועדון הספר הטוב


קומי. ארבע חברות בגיל המעבר עם בעיות בזוגיות, חוות טלטלה כשמגיע לידיהן הספר "חמישים גוונים של אפור", שממנו הן שואבות השראה.



בימוי: ביל הולדרמן. שחקניות: דיאן קיטון, מרי סטינבורגן, קנדיס ברגן ודיאן קיטון. ארצות הברית, 2018. 104 דקות.



מדד רוטן טומטוז: 57%