בליל רביעי האחרון, שבועות בודדים אחרי יריית הפתיחה של עונת "האח הגדול" ב"רשת", רווית ליאור מנדל, "האחות הגדולה" והעורכת של התוכנית, סיימה את תפקידה, כעת מתגלים הפרטים. ל"מעריב אונליין" הגיע מידע כי הנהלת "רשת" ערכה כנס חירום והחליטה להיפרד ממנה בשל הרייטינג הנמוך שצברה התוכנית בפרקים שלאחר ההשקה, עם צניחה מ-29 אחוזי רייטינג בפרק ההשקה ל-18.2 אחוזים בלבד בשבוע האחרון, וסיפורים מהבית שהתפספסו בעריכת התוכנית.

בין הסיפורים שלא הוצגו בתוכנית לשביעות רצון בכירים בזכיינית הם, בין היתר, תחילתו של רומן בין הדיירים ישראל ותמי, בשלב שבו שהיה ברור לצופים שישנה התרחשות בין השניים.

כמו כן, התנהל משולש רומנטי בין הדיירים סמואל, לירז ואינה שלא הוצג לאחר עזיבתה של האחרונה, כמו גם ההתפתחויות לאחר הישארותם של לירז וסמואל בבית.

האח הגדול. צילום מסך
האח הגדול. צילום מסך


קו התרחשות נוסף שלא הוצג בתוכנית לשביעות רצון ההנהלה הוא ויכוח בין הדיירות סימה ולירז, סביב סוגיית דימוי גוף שסימה מנחילה לילדיה, ועקיצות הדדיות בין השתיים שהתפתח בהמשך הפרקים ליריבות.

ליאור מנדל מסרה בתום התוכנית כי "אין ספק שהאח הגדול ותהליך בנייתו היו אחד הדברים המרתקים שעשיתי במהלך הקריירה שלי. זו אולי אחת השנים המאתגרות והמעניינות שהיו לי. אני בתחושה שחצבתי באבן יחד עם הצוות המדהים והמוכשר שמלווה אותי ושימשיך ללוות את הבית גם אחרי פרישתי. אחרי תקופה אינטנסיבית בה הצלחתי לייצר את הבסיס והתשתית, כפי שראיתי כבר לפני חודשים רבים לנגד עיני. החלטתי לפרוש ולהפקיד את המפתחות לעונה ולבית בידיו של רועי עוז, עורך תוכן מעולה. אני אהיה פה בשבילו בכל עת".

מהפקת התכנית "האח הגדול" נמסר בתגובה: "לשמחתנו ולשמחת צופי האח הגדול ערוץ 26 משדר בלייב. ניתן לראות כל תוכן המשודר בערוץ זה ובערוץ 13".