רשת ABC החליטה לבטל הערב (שלישי) את הגרסה המחודשת של קומדיית המצבים "רוזאן" אחרי שהכוכבת רוזאן בר, שידועה בדעותיה השמרניות ובתמיכתה בנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, כינתה עוזרת לשעבר של ברק אובמה "צאצאית של כוכב הקופים". הסערה החלה אחרי שבר צייצה שוואלרי ג'ארט, אחת העוזרות המקורבות ביותר לנשיא לשעבר, היא "תינוקת של האחים המוסלמים וכוכב הקופים".

כאשר גולשים מחו בפניה ואמרו לה שמדובר בציוץ גזעני וכי ג'ארט אינה מוסלמית והיא אפרו-אמריקאית, השיבה בר כי "מוסלמים אינם גזע" וצייצה כי "אסלאם הוא לא גזע, שמאלנים, אסלאם כולל כל גזע של אנשים". הציוץ הגזעני עורר תרעומת בתוך צוות התוכנית, כאשר המפיקה המייעצת, הקומיקאית וונדה סייקס, הכריזה כי היא לא תחזור לתוכנית. גם שרה גילברט, שגילמה את בתה של רוזאן, דרלין, אמרה כי הציוץ "מבחיל" והבהירה כי "אני מאוכזבת מהמעשים שלה לכל הפחות". 
בחטיבת הבידור של רשת ABC, שהחליטה רק לפני שבועות אחדים להאריך את הסיטקום לעונה שנייה אחרי פרק הבכורה המוצלח של הגרסה המחודשת, הגיבו בזעם וביטלו את הסדרה באופן מיידי. "ההצהרה של רוזאן היא מבחילה, בלתי מקובלת ואינה תואמת את הערכים שלנו", אמרה נשיאת החטיבה, צ'נינג דנגי. לאחר הסערה, פרסמה בר הודעת התנצלות. "אני מצטערת בפני ואלרי ג'ארט ובפני כל האמריקאים", אמרה. "אני מצטערת מאד שעשיתי בדיחה גרועה על הפוליטיקה שלה ועל המראה שלה. הייתי צריכה לדעת טוב יותר. סלחו לי - הבדיחה שלי הייתה בטעם רע". 

הציוץ של רוזאן על ואלרי ג'ארט . צילום מסך טוויטר
הציוץ של רוזאן על ואלרי ג'ארט . צילום מסך טוויטר