התמלילן דורון מדלי התנצל הערב (שלישי) בטקס פרסי אקו"ם בפני הזמרת זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, לאחר הסערה שיצרו דבריו בראיון לערוץ 2 בשבת האחרונה, בו טען כי הוא הסיבה העיקרית לזכייה באירוויזיון, ואילו ברזילי "רק נקלעה לסיטואציה", כלשונו. "באתי בכוונות טהורות לכתבה במוצ"ש, הסיפור התקלקל ונפלתי בלשוני", טען מדלי. "הוציאו את דבריי מהקשרם ונפלתי טרף קל לשונאים. אני אשם בכל ואני מבקש ממך, נטע, סליחה, ואני מבקש בעיקר מעצמי סליחה". 



נטע ברזילי חוגגת את הזכייה. צילום: אבשלום ששוני
נטע ברזילי חוגגת את הזכייה. צילום: אבשלום ששוני



מדלי, אמר בראיון כי הניצחון של ישראל הוא בזכותו וכי מבצעת השיר, נטע ברזילי, נקלעה לסיטואציה במקרה. עוד טען מדלי כי אם נוציא את השירים שכתב מחתונות בישראל - לאנשים אין סיבה אמיתית לרקוד. בנוסף, מדלי פגע בראיון גם ביוצרים אחרים בטענה כי השירים שהתמודדו מולו על הזכות לייצג את ישראל "נשמעים חרא". לקינוח, הוסיף כי הוא "היחיד שיודע לכתוב שירים מדויק לאירוויזיון". 

בתוכנית "מועדון ארוחת הבוקר" ב-103FM תקף המגיש שי גולדשטיין את מדלי בחריפות: "אח שלי, אני חושב שאתה צריך פסיכולוג. אתה צריך קבוצה של פסיכולוגים וביניהם יהיו כמה פסיכיאטרים. אתה צריך קבוצה שלמה של אנשים שיעבדו עליך 24 שעות, אולי ככה יצליחו לסדר לך את המוח". לאה לב הוסיפה: "הבן אדם דיבר על האירוויזיון כאילו באירוויזיונים הקודמים הוא לא כתב שני שירים שכשלו. אין בעיה אחי, תגיד שניסית שלוש פעמים ובפעם השלישית הצלחת- אל תאמר שאתה היחידי שיודע לכתוב שירים לאירוויזיון. כשנדב גדג' וחובי סטאר היו באירוויזיון לא יצאת בהכרזות שאתה אחראי על ההפסד שלהם ואתה נקלעת לשם בטעות".