"וילך שמשון, וילכוד שלוש-מאות שועלים; וייקח לפידים, ויפן זנב אל-זנב, וישם לפיד אחד בין-שני הזנבות, בתווך.  ה ויבער-אש בלפידים, וישלח בקמות פלשתים; ויבער מגדיש ועד-קמה, ועד-כרם זית.  ו ויאמרו פלשתים, מי עשה זאת, ויאמרו שמשון חתן התמני, כי לקח את-אשתו וייתנה למריעהו; ויעלו פלשתים, וישרפו אותה ואת-אביה באש".

תאמין לי אלה, הפלסטינים האלה, הם קוראים תנ"ך, הגיעו לפסוק בפרשה וראו ששמשון שם להם לפידים, וחיסל את שדות החיטה של הפלישתים. היום באים הפלישתים המודרנים, תוך חמש דקות , כמה בוסות של קני סוף, שמים אש, ומשלחים את הטיירות לשדות ניר עם, כפר עזה, נחל עוז וכל אלה. אלה ערסוותים הפלסטינאים. איך הם לוקחים מהתנ"ך מה שעשינו ועושים לנו את זה. זאת שערוריה.
בואו נהיה רציניים. זה עצוב. השדות בוערים בדרום, המומחה למלחמה בטרור, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שבכל פעם לפני הבחירות היה אומר 'מי ימוטט את החמאס, בוז'י וציפק'ה? אני המומחה'. איזה תמוטט, רק לפני שלושה ימים אמרתם יש הסכם. איזה הסכם. כל הלילה ילדים בדרום רצו לממד"ים. פצמ"רים נורו לישראל. בחייאת ראבאק ביבי. 90 אחוז מהעיתונאים עושים אותך גדול, אבל אני רוצה לשאול, עד מתי אתה תצחק על העם הזה? כתבת ספרים על המלחמה בטרור, איפה אתה? כמה זמן עוד יסבלו. בחרו בך כדי שיהיה ביטחון בדרום. איזה ביטחון ואיזה עמה. לא מספיק עם הפוזות? 

תראה, אפילו האליל שלך טראמפ אמר על קים ז'ונג בונג וקילל אותו. מה הוא לא אמר עליו, הנה, הוא הולך להיפגש איתו. תפחית את הכבוד ולך תיפגש איתם.

בחייאת ביבי, אין משא ומתן עם החמאס? אז איך יש הפסקת אש? עם הצרפתים? האיטלקים? עם החמאס. איך הוחזר גלעד שליט? לא היתה קומבינה עם החמאס? אז יאללה, כמה צריכים בדרום לסבול. והשריפות האלה ביבי, בחייאת ראבאק. אנחנו העם הכי גאון בעולם. אנחנו שולחים חלליות לחלל, הזמנו את כל המכשורים האלה, כיפת ברזל ועוד. פקקטה של טיירות, עפיפונים בעברית, שורפים את כל השדות. מה זה הדבר הזה? איך לא המצאנו משהו גאוני? אנחנו מחסלים מנהרות תופת. יודעים לעשות סיכול ממוקד ויודעים לחשב את מהירות הטיל שתוריד את מי שיוצא מנקודה א' לנקודה ב' ועפיפונים אנחנו לא מסוגלים להתמודד? 
כל כך עצוב לראות שדות בוערים. החקלאים האלה עובדים קשה, מגדלים את פאר החקלאות העברית, בשמש הקופחת, ועוד 100 דונם, עוד 300, וכל העם הגאון הזה לא הצליח להמציא משהו לטיירות. בסוף יצחקו עלינו ביבי. תעשה משהו. כל היום מדברים בשבחך בתקשורת שאלא שלא תומכים בך, הם בוגדים. אתה מבין, אנשים ששירתו 40 שנה במוסד, בצבא, אלופים, רבי אלופים, הם לא מסכימים איתך. כל התעשייה השקרית שנקראים עיתונאים שמשתדלים למענך, הופכים את כל מי שלא מסכים איתך לשמאלני ובוגד. הפכה להיות תעשייה. 
מה יהיה ביבי? נכון שהכל נהדר. שנוסעים לחו"ל ויש תנופת בנייה, אין אף זוג צעיר שאין לו דירה. אתם עושים דברים נהדרים, אין פקקים במדינה הזאת, אין, בכלל, הכל עובד פרפקט. אפילו ברכבת מגיעים מירושלים לתל אביב תוך 25 דקות. הרי הבלון הזה יתפוצץ. מה יהיה עם הגברת? כל הזמן בחדשות. אתה עם פנים חמרמרות מנסה להגן עליה. אני לא יודע מי מיקם אתכם מכחישים כאילו היא תקפה את המנכ"ל. איך אתם מעיזים לפגוע בזכרונו של הלוחם ובאים ומדברים על התקשורת עם המודעת אבל ברקע. גם את זה אתם לא מסוגלים להבין שזה פגיעה בזכרון המת? אבל הלהקה המלקקת ממשיכה ללקק. ובלי עין הרע, יש לך תקשורת. נגמר לי הדף פוליו מרוב שיש לכם עיתונאים שלכם. הייתי צריך עוד דף אפילו. די. במקום כל הפקה פקה, תתחיל להזיז דברים. 
פגשתי בסוף השבוע איש זקן באזור גיל 90, שאני יודע שביום שישי האחרון היה איזה פרומו בטלוויזיה לגבי המאבק שלי נגד הערפדית, והוא אמר לי - נתן, אשתי בכתה שראתה את זה. אז אני רוצה להקדיש את השידור הזה לזוג הקשיש בארלוזורוב, אני מאחל לכם בריאות. זוג מקסים, נהדרים. מה אני אגיד לכם. אני מאחל לכם בריאות.