סרבן הגט ירון אטיאס חתם היום (ראשון) בבית המשפט בבית הדין בחיפה עם אשתו, מזל דדון-אטיאס, על הסכם גירושין, זאת לאחר שנשלח למאסר בן שבעה ימים בשבוע שעבר. לפני ארבעה ימים נשלח אטיאס על ידי בית הדין האזורי בחיפה לשבעה ימי מאסר בגין ביזיון בית המשפט, זאת לאחר שהמשיך לנהוג ברכבו על אף שרישיונו נשלל בעקבות סירובו לתת גט לאשתו. הבוקר הובא אטיאס בליווי שירות בתי הסוהר מתחנת המשטרה קישון לבית הדין על מנת לחתום על הגט.



מנהל בתי הדין הרבניים הדיין הרב דוד מלכא אמר: "אני שמח שלאחר מאמצים רבים הסיפור הקשה הגיע לסיומו והגברת שוחררה מעגינותה".



כזכור, לאחר פניות חוזרות ונשנות של אשתו של אטיאס, בית הדין הרבני בצעד יוצא דופן הורה לפרסם את שמו ואת תמונתו ולעשות לו "שיימינג" כדי להפעיל עליו לחץ בניסיון לתת למזל גט, שכאמור, הגיע היום לבסוף.



חבר הכנסת יהודה גליק (ליכוד) היה מעורב בנושא ואף ספג ביקורת חריפה לאחר שהזמין את אטיאס ללשכתו בכנסת בחודש שעבר. משנודע דבר ביקורו של אטיאס במשכן שיגרה חברת הכנסת רחל עזריה מ"כולנו" מכתב בהול ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בו היא ביקשה להרחיק את אטיאס מהמשכן, וכתבה: "בית הדין הרבני הורה בצעד חריג לנקוט שורה של סנקציות נגד סרבן הגט ירון אטיאס, ביניהן האיסור לארח אותו ולחלוק לו כבוד. כמו כן, בית הדין הוציא קריאה לציבור להחרים אותו ולהתרחק ממנו ככל האפשר".