השמיים הם הגבול: המגדל הגבוה ביותר בישראל, שיהיה בגובה של 100 קומות, ייבנה על גבול גבעתיים-רמת גן-תל אביב. הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ת"א שבמנהל התכנון אישרה למתן תוקף את תכנית "מגדל בין ערים". הוועדה  ציינה בהחלטתה, כי התוכנית כוללת הקמת מגדל בן מאה קומות, בלב אזור התעסוקה המטרופוליני, בין הרחובות שפע טל בגבעתיים (המשכו של רחוב יגאל אלון בתל אביב), ז'בוטינסקי ברמת גן ורמפת היציאה מנתיבי איילון (מחלף ארלוזורוב), ובסמוך לתחנת רכבת סבידור-מרכז, תחנת "הקו האדום" של הרכבת הקלה, שצפויה להתחיל לפעול באוקטובר 2021 ולמרכז תחבורה המתוכנן. 

התוכנית קובעת זכויות בנייה בהיקף של כ-120 אלף מ"ר שטחים עיקריים למשרדים, מסחר, שטחים ציבוריים ומלונאות. בנוסף למגדל ייבנו בצמוד אליו שני מבנים בני שש קומות, בהם יוקמו שטחי ציבור לייעוד של חינוך, דת, ספורט, משרדי עירייה, נופש, קהילה ורווחה.  הוועדה המחוזית ציינה עוד, כי התוכנית שמה דגש על פיתוח המרחב הציבורי בין המבנים וכן על תנועת הולכי רגל אל המגרש וממנו במפלסי הרחובות השונים, לרבות מפלס השדרה העירונית סביב האזור המיועד לקירוי האיילון.

הדמיה של המבנה. צילום: מילוסלבסקי אדריכלים
הדמיה של המבנה. צילום: מילוסלבסקי אדריכלים
המגדל מהווה חלק משדרה עירונית היקפית שתוקם על קירוי האיילון, עם ביצועה בפועל של תוכנית האב "תל אביב 2000", אשר אושרה בוועדה המקומית ואומצה כמסמך מדיניות.  לאחר שמיעת התנגדויות שהוגשו על ידי תושבים ורוכשי דירות במבני מגורים קיימים ומאושרים בתחומי הערים גבעתיים ורמת גן, וכן על ידי מהנדס העיר תל אביב וחברת נתיבי איילון, החליטה הוועדה לאשר את התוכנית אך קבעה בה מספר שינויים.  עיקרי השינויים הם בהכפלת הקצאת השטחים למבני ציבור מ-5,000 מ"ר ל-10 אלפים מ"ר, ללא הגדלת סך שטחי הבנייה. 

שטחים אלו יוכלו לשמש לשירותי חינוך, דת, ספורט, משרדי עירייה, נופש, קהילה, רווחה ובריאות - הן לשימושים ברמה המטרופולינית והן לטובת שכונת נחלת יצחק הסמוכה.  בנוסף החליטה הוועדה לחייב הקמת גשר הולכי הרגל המחבר את המגדל המוצע אל המגדל הסמוך לו מדרום (בתחומי גבעתיים), ולהבטיח את ביצועו של גשר הולכי הרגל לכיוון צפון, מעל רחוב ז'בוטינסקי (רמת גן). שני הגשרים סומנו בנספחי התכנית המופקדת כאופציה עתידית. 
יו"ר הוועדה המחוזית, דניאלה פוסק ציינה: "התוכנית שמה דגש על המרחב הציבורי וכפועל יוצא מכך כוללת הקמת מערך גשרים להולכי רגל. הקמתם תחבר את מרחב מפגש שלוש הערים (גבעתיים רמת-גן ותל אביב) אל מתחם התחבורה הציבורית המרכזי של המדינה והמטרופולין", אמרה יו"ר הוועדה המחוזית, דניאלה פוסק. התוכנית אותה יזמה עיריית תל אביב, נערכה ע"י אמנון שוורץ וגיא מילוסלבסקי.