מיד לאחר שתיאטרון הקאמרי הודיע כי יעלה מחזמר המבוסס על שיריו של הזמר אייל גולן, אותו כתב מאור זגורי, התעוררה מחאה בקרב שחקניות ושחקנים וארגונים פמיניסטיים כנגד המהלך. השדרן דידי הררי יצא כנגד אותם "שחקנים יפים נפש" בתוכניתו ששודרה היום (שלישי) ב-103FM. התיק נסגר אחרי חקירה אחת ולא היה בו שום דבר. אני נגנב מצביעות, כמה צביעות. במקום שיש בו צביעות, עדיף לא לפתוח את הפה, עדיף לשתוק".



"אייל גולן הוא הזמר הכי לגיטימי שיכול להיות במוזיקה הישראלית, עד כמה שינסו לצקצק בלשון. בדברים שעשה בזמנו יכול להיות שהיתה בעיה מוסרית ואייל הכה על חטא והתנצל. מודה ועוזב ירוחם. להדביק לו אישומים פליליים שלא היו, זו לזות שפתיים".





עוד אמר הררי: "אייל גולן נבחר לזמר ה־70 של המדינה, זה שנים הוא זמר השנה בכל דרך אפשרית. הוא מוציא את הלהיטים הכי גדולים שקיימים, ואם זגורי החליט לכתוב מחזמר שמבוסס על שיריו, יש בזה הרבה כבוד והתיאטרון צריך לבצע את המחזמר הזה".



דידי תקף את השחקנים שהתבטאו נגד המחזמר, ואמר: "שחקנים שלא נוח להם - שלא יבואו. לא יהיה מחזמר על מי שנבחר להיות זמר ה־70 של המדינה? וכל מה שקורה בקאמרי מאחורי הקלעים בין השחקנים - זה מוסרי? רוצים לפתוח? אם הולכים על קטע של מוסר, 90 אחוז מהשחקנים לא יכולים לשחק. בטח בקטע המוסרי, המיני, שעליו אתם מדברים, ואתם יודעים בדיוק על מה אני מדבר".



דידי הררי. צלם : רדיו ללא הפסקה
דידי הררי. צלם : רדיו ללא הפסקה



"ואתם יודעים מה? אולי זה טוב שאתם לא רוצים לשחק", הוסיף, "אולי הגיע הזמן לרענן את השורות עם שחקנים חדשים ואנונימיים, שיבואו ויפרחו, וכך לא תישאר הגווארדיה הישנה, שמנסה לקבוע בכל מיני אמות מוסר שלה מה טוב ולא טוב, במיוחד כשהאמתחת שלה מלאה במעשים לא פחות קשים. האמינו לי, השורות יתמלאו בשנייה. מאות שחקנים שאין להם צ'אנס כי אתם תופסים את מקומם, ישמחו מאוד לקחת חלק בהפקה כזו, בטח עם מאור זגורי המוכשר כל כך שעושה את זה".



עריכה: יניב מורוזובסקי