טל חוטינר מספר על תחרות קוקטיילים על בסיס שיבאס ומסביר מה נחשב לקוקטייל בקרב חברי הסנהדרינק

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר מותגי ויסקי עיליים שמנסים למכור את עצמם לכל הדיוט בכל צורה שהיא ובעיקר בקוקטיילים - ג'וני ווקר גולד קפוא, בלו עם קרח בפה, מוחיטו על גלנפידיך וכיוצא בכך. בהתאם לטרנד הגלובלי, מגיעה אלינו תחרות הקוקטיילים העולמית של שיבאס ריגאל שנקראת "שיבאס מאסטרס".

אל תשכחו לבקש ממנו מתנות מניו-יורק. גלעד - המנצח
אל תשכחו לבקש ממנו מתנות מניו-יורק. גלעד - המנצח
אל תשכחו לבקש ממנו מתנות. גלעד לבנת - המנצח הסיפור והרעיון מאחורי הקוקטיילים הוא רעיון טוב ונכון. הברמנים שמשתתפים בתחרות היו צריכים להכין 4 סוגי קוקטיילים בסגנונות שונים שבאים להזכיר ולהנציח תקופות שונות וחשובות בחייו של מותג הוויסקי הכה מפורסם: התקופה הקלאסית (1880-1920) תקופת הולדתו של המותג שיבאס ריגאל; תקופת הפריחה שאחרי מלה"ע 2 (1945-1965) שבמהלכה הוצג לשוק שיבאס ריגאל 12; שנות הדיסקו (1975-1990) בהן הפך המותג לאייקון עולמי אמיתי והעידן המודרני הנוכחי של התחזקותו; שיבאס ממשיך לבנות את המוניטין שלו. ביום שלישי האחרון התקבצו כמה מטובי בני הלילה להתחרות אחד בשני על הזכות לנסוע לניו יורק ליומיים של תחרות ברמנים בשם שיבאס מאסטרס כאשר ההכרזה על הזוכה הגדול תערך בפסטיבל הקוקטיילים הידוע  Tales of the Cocktail שנערך ביולי בניו אורלינס. אז מי התחרה? ריי ווייט מ-223, אורון לרנר מהמיני בר, יובל סופר מזמן אמיתי, גלעד לבנת מאימפריאל ונועם זרח מטיילור מייד. כנראה שהשנה היא השנה של האימפריאל , אחרי שבר שירה זכה בתחרות הוורלד קלאס של דיאג'ו הגיע תורו של גלעד לבנת שבנה סיפור יפה ושזר את הקוקטיילים שלו לאורך היסטוריית המותג. אז כל הכבוד לשיבאס וכל הכבוד לגלעד ולאימפריאל (המניאק נוסע לניו יורק ביולי, זה הזמן לבקש מתנות...).
קוקטייל סטייל הסנהדרינק - שיבאס על קרח
קוקטייל סטייל הסנהדרינק - שיבאס על קרח
קוקטייל סטייל הסנהדרינק - שיבאס על קרח דרך אגב חלק מחברי הסנהדרינק מאמינים שבלנדד וויסקי עם קרח הוא כבר קוקטייל ולכן ברוב זמן התחרות הם עשו רעש ושתו שיבאס עם קרח, חוץ משמוליק שנמנה עם חבר השופטים המכובד שכלל גם את מקס וורנר שגריר שיבאס העולמי (שקצת נכנס לדיכאון לאחר שיחה איתנו על החיים...). לחיים.