אז איך נראית פינת הקפה שלכם בעבודה: מכונת-קפה או קומקום? בר מים או פינג’ן? הבוס מפנק במשהו מתוק ליד? טליה לוין עולה אליכם לקפה. והפעם: "עולם ומלואה"...

עם רוב האנשים אי-אפשר להחליף מילה בבוקר לפני שילגמו כוס קפה ראשונה, בין אם זה בבית או בעבודה. וכששותים אז מדברים, וזאת בדיוק הסיבה שפינת הקפה בעבודה היא מרכז העצבים של כל עסק. לכן החלטנו כאן בסנהדרינק להקדיש לפינת הקפה מדור קבוע בו תוכלו לשתף אותנו בסודות הקטנים של העסק שלכם על כוס קפה. קבלו את "עולם ומלואה".

עולם ומלואה - לייעץ לנשים כיצד לעמוד מול האתגרים העומדים בפניהן ולסייע להן להחזיר לעצמן את החיוך...(צילום: יח"צ)
עולם ומלואה - לייעץ לנשים כיצד לעמוד מול האתגרים העומדים בפניהן ולסייע להן להחזיר לעצמן את החיוך...(צילום: יח"צ)
לייעץ לנשים כיצד לעמוד מול האתגרים העומדים בפניהן ולסייע להן להחזיר לעצמן את החיוך...(צילום: יח"צ)

מי אנחנו? "עולם ומלואה", מרכז לבריאות נפש האישה.

מה עושים?  "עולם ומלואה" הממוקם ברחוב הברזל ברמת החייל בתל-אביב, הוא מרכז פרטי ייחודי המעניק מגוון טיפולים לבריאות הנפש של האישה, לרבות מתן מענה לקשת רחבה של תחומים הקשורים במעגל הפריון של האישה, מגיל הנעורים עד גיל המעבר. הנשים המגיעות למרכז "עולם ומלואה" פוגשות את דר' גבי אייזנברג רומנו, מנהלת המכון, אשר עורכת להן אבחון אישי ומקצועי, מעניקה ייעוץ ראשוני ויוצרת עבורן תכנית טיפול המותאמת באופן אישי, תוך התחשבות בצרכים וברצונות של כל אחת ואחת. דר' אייזנברג רומנו מפקחת אישית על התהליך מתחילתו ועד לחזרה לחיים מלאים ומספקים. הטיפולים ב"עולם ומלואה" משלבים אסכולות מגוונות תוך הקפדה על יחס אישי וסודיות רפואית.

עולם ומלואה
עולם ומלואה
כמה - כמה? ב"עולם ומלואה" שתי שותפות מנהלות: חן טיסונה - מנכ"ל, דר' גבי אייזנברג רומנו - פסיכיאטרית ומנהלת מקצועית. בנוסף, עובדות במרכז עשר נשות צוות מומחיות בתחומן: פסיכולוגיות קליניות, יועצת תזונה, עובדת סוציאלית, פיזיותרפיסטית מומחית לרצפת האגן, יועצת הנקה, מטפלת דיאדית, ומומחית לדיקור סיני.

מה בפינה? מכונת קפה, תמי בר, מיקרוגל, קומקום לתה, תה צמחים, עוגיות בריאות – כי אי-אפשר בלי, שולחן קטן ושני כסאות.

מי בפינה? חן טיסונה ודר' גבי איזנברג רומנו.

משהו לפרוטוקול? עצב, דיכאון, בדידות ומצבי רוח קשים, אינם גזירה משמיים, ובדיוק לשם כך הקמנו את "עולם ומלואה". בחרנו לעצמנו, כשליחות מקצועית, לייעץ לנשים כיצד לעמוד מול האתגרים העומדים בפניהן ולסייע להן להחזיר לעצמן את החיוך.

 

רוצים לפרגן לפינת הקפה שלכם במדור שלנו? שלחו לנו הודעה בעמוד הפייסבוק שלנו:https://www.facebook.com/Sanedrink/