אז איך נראית פינת הקפה שלכם בעבודה: מכונת-קפה או קומקום? בר מים או פינג'ן? הבוס מפנק במשהו מתוק ליד? טליה לוין עולה אליכם לקפה. והפעם: הפלטפורמה לאמנות...

עם רוב האנשים אי-אפשר להחליף מילה בבוקר לפני שילגמו כוס קפה ראשונה, בין אם זה בבית או בעבודה. וכששותים אז מדברים, וזאת בדיוק הסיבה שפינת הקפה בעבודה היא מרכז העצבים של כל עסק. לכן החלטנו כאן בסנהדרינק להקדיש לפינת הקפה מדור קבוע בו תוכלו לשתף אותנו בסודות הקטנים של העסק שלכם על כוס קפה. קבלו את 'הפלטפורמה לאמנות'.

הפלטפורמה לאמנות - הפלטפורמה לאמנות – ייצוג אמנים ויעוץ תקשורתי ואסטרטגי
הפלטפורמה לאמנות - הפלטפורמה לאמנות – ייצוג אמנים ויעוץ תקשורתי ואסטרטגי
רוקמים מזימות איך לשנות את עולם האמנות. הפלטפורמה לאמנות – ייצוג אמנים ויעוץ תקשורתי ואסטרטגי...

מי אנחנו? הפלטפורמה לאמנות – ייצוג אמנים ויעוץ תקשורתי ואסטרטגי.

מה עושים פה? יעוץ תקשורתי ואסטרטגי לגופים, מוסדות ולקוחות פרטיים בתחום האמנות, עיצוב ואדריכלות. בימים אלו ולראשונה בישראל, הפלטפורמה לאמנות החלה להפעיל את הסוכנות הראשונה בישראל לייצוג אמנים חזותיים (ציירים, פסלים, צלמים ועוד) אשר במסגרתה תינתן לראשונה בארץ מענה לכישרונות רבים שטרם זכו לייצוג.

הפלטפורמה לאמנות
הפלטפורמה לאמנות
5 אנשים פלוס חתול (חיליק – אב הבית).

מה בפינה? מכונת קפה נספרסו (בדיוק נגמרו הקפסולות), קפה נמס טייסטרס צ'ויס, קפה שחור, חלב שקדים, תמי 4 באבל-בר, ויטמינצ'יק, תה ירוק (משתנה), עוגיות Home-made, שוקולד מריר משובח 70% מוצקי קקאו, עמדת שתייה של חיליק אב-הבית (החתול).

מי בפינה? ישראל אליהו, בעלים ומנהל, שותה קפה שחור בוץ עם חצי כפית סוכר חום בתמונה משותפת עם חיליק. הגר אביב, מנהלת תיקי לקוחות, שותה נס קפה עם חלב שקדים בפעם השביעית היום (11:00).

משהו לפרוטוקול? לאחרונה הצטרפה למשרד מדפסת תלת-ממד. כמו כן, בגלל שאנו נרגשים מאוד מהקמת הסוכנות הראשונה בישראל לייצוג אמנים חזותיים, אנו רוקמים מזימות איך לשנות את עולם האמנות.

 

רוצים לפרגן לפינת הקפה שלכם במדור שלנו? שלחו לנו הודעה בעמוד הפייסבוק שלנו: https://www.facebook.com/Sanedrink/