אז איך נראית פינת הקפה שלכם בעבודה: מכונת-קפה או קומקום? בר מים או פינג'ן? הבוס מפנק במשהו מתוק ליד? טליה לוין עולה אליכם לקפה. והפעם: קבוצת "שכולו טוב"...

עם רוב האנשים אי-אפשר להחליף מילה בבוקר לפני שילגמו כוס קפה ראשונה, בין אם זה בבית או בעבודה. וכששותים אז מדברים, וזאת בדיוק הסיבה שפינת הקפה בעבודה היא מרכז העצבים של כל עסק. לכן החלטנו כאן בסנהדרינק להקדיש לפינת הקפה מדור קבוע בו תוכלו לשתף אותנו בסודות הקטנים של העסק שלכם על כוס קפה. קבלו את קבוצת "שכולו טוב".

הקפה הוא הוא התירוץ לחלץ את העצמות, והזדמנות לסגור פינות עם קולגות. קבוצת
הקפה הוא הוא התירוץ לחלץ את העצמות, והזדמנות לסגור פינות עם קולגות. קבוצת
הקפה הוא הירוץ לחלץ את העצמות, והזדמנות לסגור פינות עם קולגות. קבוצת "שכולו טוב" (צילומים: יח"צ)

מי אנחנו? קבוצת "שכולו טוב".

מה עושים פה? שיקום והכשרה של אנשים בעלי מוגבלות ושילובם בחברה. אנחנו בקבוצת "שכולו טוב", עמותה שפעילה החל משנת 2005, מאמינים בתעסוקה כתנאי הכרחי בדרך לשילוב נכון בקהילה, להפחתת הסטיגמה, לתחושת מסוגלות ויצירת זהות חיובית.

קבוצת שכולו טוב
קבוצת שכולו טוב
כמה – כמה? במשרדי מטה הקבוצה כ-35 אנשים, מתוך סה"כ 320 שעובדים בקבוצה.

מה בפינה? תמי 4, קפה שחור, נס קפה עלית וטסטרס צ'ויס, עמדת תה מפנקת, עוגיות מושלמות וכיבוד שמגיע מבית הקפה שלנו "קפה טוב". באופן קבוע, חלק מעובדי החברה שמפליאים בבישולים ואפייה מביאים למטבח עוגות, מטעמים ותבשילים שהכינו בבית וכולנו מתענגים עליהם.

מי בפינה? שירי, שותה לרוב שחור עם חלב, לילי שותה נס קפה בכוס זכוכית, ניצן שותה תה ירוק, גלית שותה נס קפה.

משהו לפרוטוקול? הקפה הוא החבר הטוב ביותר שלנו במשרדי הקבוצה, הוא התירוץ לחלץ את העצמות, הבסיס לתחילתה של שיחה מרעננת והזדמנות לסגור פינות עם קולגות.

רוצים לפרגן לפינת הקפה שלכם במדור שלנו? שלחו לנו הודעה בעמוד הפייסבוק שלנו:https://www.facebook.com/Sanedrink/