אז איך נראית פינת הקפה שלכם בעבודה: מכונת-קפה או קומקום? בר מים או פינג'ן? הבוס מפנק במשהו מתוק ליד? טליה לוין עולה אליכם לקפה. והפעם: סטודיו ענבליקה…

במהלך העבודה אנחנו סופגות את האנשים, את האנרגיות ואת תחושת העשייה שיש בחלל הזה... (צילום: יח"צ)

מי אנחנו? סטודיו ענבליקה לעיצוב ולתכנון פנים.

מה עושים פה? סטודיו ענבליקה מתמחה בליווי וייעוץ ליזמים ולקבלנים בפרויקטים של בנייה ושל תמ"א 38, מיתוג חללים ציבוריים (משרדים וחללי), וחללים מסחריים (חנויות, מסעדות וברים). כמו כן, הסטודיו מספק שירותי עיצוב לדירות יוקרה וחללי מגורים החל משלב הבנייה, לרבות שיפוצים מאסיביים. המוטו של הסטודיו הוא להתחבר לאנשים, להכיר את אופיים וטעמם וליצור סביבה המתאימה במיוחד להם, באמצעות עיצוב פונקציונלי ואסתטי ובהתאם לטרנדים העולמיים.

סטודיו ענבליקה
סטודיו ענבליקה
כמה – כמה? ענבל צלקה - מעצבת פנים שהקימה את המשרד בשנת 2008, ולצדה ורוניקה סקיביטנסקי - מעצבת פנים העובדת במשרד משנת 2015. אנחנו מאמינות שעיצוב פנים איכותי וגם סטיילינג אישי טוב של החלל יכול להקרין טוב יותר את אופיים של השוהים בחלל וליצור סביבת עבודה פרקטית המותאמת לצרכיהם. כמו בחלל פרטי, כך גם בחלל מסחרי, אנחנו תמיד לומדות לעומק את האופי של לקוחותינו כדי ליצור סינרגיה מושלמת בין הצרכים, לחלל הנתון, לטרנדים ולסביבה. החלום הוא להמשיך לרגש ולהתרגש באמצעות העיצובים, להמשיך עם אותו ברק בעיניים ולהגשים חלומות של אחרים.

מה בפינה? סטודיו ענבליקה עבר ממש לא מזמן ממשרד קטן ברחובות ל-WeWork במתחם שרונה, אז עכשיו אנחנו נהנות מכל הטוב שלמתחם הזה יש להציע. בשוטף יש בפינת הקפה המשרדית קפה שחור, נס קפה מגורען ונס קפה רגיל, תיונים סטנדרטיים לא מרגשים (כרגיל בחללי עבודה משותפים...) ועוגיות שקדים. אבל כשאנחנו מארחות לקוחות, ספקים וקולגות לפגישות, תמיד נפנק אותם בעוגיות טובות ואיכותיות שממתיקות את השיחה.

מי בפינה? ענבל, בעלת סטודיו ענבליקה, מכינה נס קפה. לא בתמונה - עוגיות עם קרם שקדים שמחכות לה על השולחן, אבל סירבו להצטלם.

משהו לפרוטוקול? המעבר למשרד בתל-אביב עשה לנו רק טוב. במהלך יום העבודה אנחנו סופגות את האנשים, את האנרגיות ואת תחושת העשייה שיש בחלל הזה. העיצוב והאווירה כאן מאוד אקלקטיים וזה מאוד מאפיין גם את האופי שלי, אני כמו זיקית שסופגת את האווירה ואת הצבעים שסביבה. אני אוהבת להציע לכל לקוח את הפתרון שלו, כל פרויקט עבורי הוא חדש, ראשוני ואני משקיעה את כל כולי בו. אמנם אני בנאדם של אנשים ומאוד זקוקה לאנרגיות ולעשייה, אך יחד עם זאת, בתחילת כל יום ובסופו אני מתמרכזת בבית שלי, עושה מדיטציה ויוגה ונהנית מקפה טוב בשקט ובשלווה של המרפסת הפרטית שלי.

רוצים לפרגן לפינת הקפה שלכם במדור שלנו? שלחו לנו הודעה בעמוד הפייסבוק שלנו:https://www.facebook.com/Sanedrink/