שינוי קל שעשתה חברת גוגל, כאשר הסירה איור של ביצה מאימוג'י של סלט על מנת להפוך אותו "ידידותי" יותר עבור טבעונים, עורר תגובות עוקצניות מצד גולשים ברשתות החברתיות, שלא הבינו את פשר העיצוב המחודש.



ג'ניפר דניאלס, מנהלת בצוות העיצוב של האימוג'ים בגוגל, הציגה ביום רביעי את האימוג'י המעודכן של הסלט - שממנו הוסרה הביצה. "יש דיבור גדול על כוללנות וגיוון בגוגל, אז אם אתם צריכים ראיה לכך שגוגל מציבים זאת בתור עדיפות, אני מפנה את תשומת לבכם לאימוג'י של הסלט – הסרנו את הביצה בגרסה בטא 2 של אנדרואיד P, והפכנו אותו לסלט טבעוני כוללני יותר", צייצה.



על אף שהיו גולשים שבירכו על השינוי, רבות מהתגובות לא קיבלו בחום את האימוג'י החדש. "חשבתי שזה חשבון פארודי, אבל האמון שלי באנושות צנח אחרי שהבנתי שאתם רציניים", כתב אחד הגולשים.



"אני מרגיש פגוע מעגבניות, אולי תוכלו להכין אימוג'י סלט בלעדיהן?", תהה גולש אחר. ציוץ נוסף תהה: "מתי תסירו את כל האימוג'ים הקשורים למוצרי חלב עבור כל מי שלא סובלים לקטוז?".



לאור הביקורת, ניסתה דניאלס להרגיע מעט את הרוחות. "שלום אוהבי בשר, צמחונים וכל מי שביניהם!", כתבה. "רק רציתי להבהיר את שהמטרה של העיצוב המחודש של אימוג'י סלט הייתה ליצור איור נאמן יותר לתיאור של קוד אחיד. 'קערה של סלט בריא, שמכיל חסה, עגבנייה ופריטי סלט אחרים כמו מלפפון'. בתיאבון". אולם גם הפעם היו גולשים ששמו לב כי בסלט אין ולו מלפפון אחד.