ראש הממשלה בנימין נתניהו אמור להיחקר ביום שלישי פעם נוספת באזהרה בתיק 4000 - פרשת בזק-וואלה. חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית, בראשות תנ"צ אלי אסייג, יגיעו למעונו בירושלים ויעמתו אותו עם ממצאים שהציג בפניהם עד המדינה ניר חפץ, לרבות הקלטות ותיעוד שיחות בין נתניהו ומקורביו של שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק ובאתר וואלה, מה שמצביע לכאורה על מעורבות רה"מ בקידום האינטרסים של אלוביץ'.



בנוסף, בידי החוקרים חומרים נוספים הנוגעים לחקירות רה"מ, לרבות הקלטות שהעביר לה עד המדינה ניר חפץ, לשעבר יועצו של נתניהו, ואיכוני טלפונים, אשר יש בהם כדי להפריך את הגרסה הבסיסית של רה"מ בכל הקשור למעורבותו בפרשת 2000. 
איכוני הטלפון וחומרים נוספים שברשות החוקרים מעידים על כך שראש הממשלה פעל לכאורה לצמצום התפוצה של עיתון "ישראל היום" תמות סיקור חיובי ב"ידיעות אחרונות" במסגרת ההסכם הבלתי פורמלי בינו לבין מו"ל ידיעות אחרונות", נוני מוזס במהלך הפגישות ביניהם, ושתועדו על ידי עד מדינה נוסף, ארי הרו. 

בחודש שעבר הגישו עורכי הדין שחר בן מאיר ויובל יועז עתירה נגד היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בדרישה שיפרסם את תמלולי שיחות נתניהו לנוני מוזס.