סדרת הבת של "משחקי הכס": רשת HBO הודיעה בסוף השבוע כי היא שוקלת להפיק ספין-אוף לסדרה המצליחה והזמינה פיילוט לפרק פתיחה, כאחת מחמש אופציות לסדרות בת של הרשת. הסופר ג'ורג' מרטין, יוצר סדרת הספרים "שיר של אש ושל קרח" והתסריטאית הבריטית ג'יין גולדמן עובדים על יצירת פיילוט שיעסוק בעולם בו מתרחשת "משחקי הכס".



הספין-אוף המיועד הוא "פריקוול", כלומר עלילתו מתרחשת לפני עלילת הסדרה המקורית, במקרה הזה - אלפי שנים לפני שדאינריז וג'ון סנואו הלכו על אדמת ווסטרוז, כך שלא נראה שאנחנו עתידים לפגוש בה את הדמויות האהובות, גם לא בצעירותן. המפיקים מסבירים כי הסדרה לא תעלה לאוויר לפני שידור העונה האחרונה של "משחקי הכס" בשנת 2019, וככול הנראה אף מאוחר יותר.



אם אכן הסדרה תקרום עור וגידים היא תעסוק, לפי ההודעה שהוציאה הרשת, ב"עולמות שנוצרו מעידן הזהב של הגיבורים ועד השעה האפלה ביותר שלהם. מהסודות האיומים של ההיסטוריה ווסטרוז ועד המוצא של המהלכים הלבנים, ממסתורי המזרח ועד אגדות סטארק... זה לא הסיפור שאנחנו חושבים שאנחנו מכירים".





מהלכים לבנים, דרקוני מים וילדי היעד



זמן קצר לאחר פרסום הפרטים, החלו מעריצי הסדרה האדוקים והאתרים העוסקים בקדחתנות במתרחש בשבע הממלכות להעלות תיאוריות לגבי התכנים האפשריים של הסדרה החדשה. האתר הבריטי "Joe.ie" העלה תשע נקודות בהן הפריקוול המסקרן יכול לעסוק ביניהן: ברנדון סטארק, או בשמו המוכר יותר "בראן הבונה" שחי 8000 שנה לפני ההתרחשויות של "משחקי הכס", והיה האיש שבנה את החומה הגדולה שמפרידה בין האנושות לבין המהלכים המתים.



כיוון עלילתי אפשרי נוסף הוא "ילדי היער" שחיו 12,000 שנה לפני עלילות הסדרה, כאשר ראשוני האדם הופיעו, והיו מעורבים ביצירת "המהלכים הלבנים" שמאיימים על האנושות.


משחקי הכס. באדיבות HOT
משחקי הכס. באדיבות HOT


הדרקונים של דאינריז לא היו קיימים בתקופה בה תעסוק הסדרה, שכן בני הטארגאריין לא היו מעורבים בפוליטיקה של ווסטרוז באותם זמנים, והמפלצות שייתכן ויטילו אימה על חיילי הממלכות הן דווקא יצורים מימיים. "המלך האפור", מאיי הברזל, מתואר כמי שלחם בדרקון ים אימתני בשם נאגה (Nagga), וייתכן כי הוא יפציע על המסך בסדרה החדשה.

עוד העלו באתר כי הסדרה יכולה לעסוק במקורות של בנק הברזל ומשפחת לניסטר, במלחמה הגדולה של ראשוני האדם במהלכים הלבנים, עלייתו של מנהיג המהלכים הלבנים, מלך הלילה ותיאוריות אפשריות אחרות.