מלשכת ראש הממשלה נסמר בנושא הדיון שהתקיים באו"ם על ישראל כי "ישראל מעריכה את תמיכתו האיתנה של ממשל טראמפ בישראל באו"ם ואת הצהרתה הנחרצת היום של השגרירה היילי, שחשפה את הצביעות שבהטיה נגד ישראל באו"ם. ההתמקדות הבלתי פוסקת של האו"ם בישראל מביישת את הארגון, היא גם מסיטה את תשומת הלב מנושאים בוערים אחרים שמצריכים את התייחסותה של הקהילה הבין-לאומית. באשר לעזה, חמאס הוא האחראי למצב הקשה שם, לאובדן חיים ולסבל שנובע מהמהומות האלימות שהוא יוזם בשבועות האחרונים".
"במקום לשפר את חייהם של תושבי עזה, חמאס משתמש באוכלוסייה הפלסטינית כמגן אנושי במלחמת הטרור הבלתי פוסקת נגד ישראל. הנשיא עבאס רק החריף את המצוקה ההומניטארית בעזה בכך שקיצץ את תשלומי המשכורות בעזה וסרב לשלם עבור החשמל שמסופק לעזה. ישראל תמשיך להגן על עצמה ולשמור על ביטחון אזרחיה. עם זאת, ישראל תמשיך לחפש דרכים לשפר את המצב ההומניטארי בעזה. תושבי עזה אינם אויבינו אלא חמאס. ישראל מקדמת בברכה כל מאמץ שישפר את מצב האוכלוסייה בעזה, ימנע מחמאס להתעצם צבאית במטרה לבצע התקפות נוספות נגד ישראל, ושידרוש את השבתם המהירה של חיילי צה"ל ואזרחי ישראל המוחזקים בידי חמאס".
"ראש הממשלה נתניהו מצפה לשוחח בנושא עזה עם ג'ארד קושנר, ג'ייסון גרינבלט ודייוויד פרידמן בשבוע הבא, כמו גם לדון בדרכים לקדם שלום בין ישראל לפלסטינים ובין ישראל לעולם הערבי בכלל. בעודנו פועלים לשיפור חיי היומיום של אזרחי עזה ולהשבת חיילינו ואזרחינו, עלינו לפעול במטרה לנצל את השינויים החיוביים המתחוללים באיזור כדי לקדם שלום אמיתי ובר-קיימא. פלסטינים שמאיימים עלינו ימצאו את מדינת ישראל נחושה מתמיד להגן על עצמה. פלסטינים שמושיטים ידם לשלום, ימצאו את ידנו מושטת חזרה".