בעקבות הבקשה שהציגו רשת וערוץ עשר למיזוג ביניהן, החלו אתמול מקורות בתעשייה להעריך איך צפוי להיראות המיזוג. על פי ההערכות, רשת תביא את המותגים החזקים שלה, שכוללים תוכניות ריאליטי מוכרות ואת רצועת הבוקר, שנחשבת לסוס מנצח של הזכיינית. ערוץ עשר מצדו יספק את חברת החדשות החזקה שלו ותוכניות צהריים וערב. 
מעניין יהיה לראות את הקרב הצפוי בין חברת החדשות של קשת לבין חברת החדשות של ערוץ עשר לאחר המיזוג. על פי הערכות שונות, הרייטינג של חדשות עשר צפוי לגדול משמעותית, כפי שאירע עם תוכניתו של גיא לרר, שקפצה ברייטינג בעקבות המעבר מעשר לרשת.
התוכנית "המקור" עם רביב דרוקר, "חמש עם רפי רשף" ו"לונדון וקירשנבאום" צפויות להמשיך גם אחרי האיחוד, וימלאו את משבצת הצהריים־ערב, המשבצת החלשה של רשת כיום, מה שאומר שכל התוכניות של רשת שמשודרות באותה שעה יירדו מהמסך. 

"פנים אמיתיות" של אמנון לוי ו"היום שהיה" עם גיא זוהר, שמשודרות בערוץ עשר, צפויות לשרוד את האיחוד. בגזרת תוכניות הבוקר, "העולם הבוקר" עם אברי גלעד רווחית יותר מ"אורלי וגיא" - ולכן צפויה האחרונה לרדת מהמסך. עוד נמסר מגורמים קרובים לנושא כי התוכנית "הצינור" עם טל ברמן צפויה לרדת מהאוויר לטובת המתחרה, "הצנרת" של גיא לרר. 
התוכניות שמקומן אינו מובטח וצפויות ככל הנראה לרדת מהמסך הן תוכנית הבידור "הרדאר", השעשועון "לעוף על המיליון" והסדרה "החברים של נאור". מעניין במיוחד לדעת מה יעלה בגורלה של התוכנית של ליאור שליין "גב האומה", לאור סכסוך העבר שהתגלע בין שליין לזכיינית רשת. 
שידורי הריאליטי בפריים טיים של רשת ימשיכו, בהם "הישרדות", "המרוץ למיליון", "האח הגדול" ו"משחקי השף". "דה ווייס" צפויה לרדת אחרי עונה של נתוני רייטינג נמוכים. 
גיא לרר, שניהל מאבק משפטי מול ערוץ עשר במעברו לרשת, סירב להגיב לידיעה, כמו גם אורלי וילנאי וליאור שליין.