תיק שבמרכזו תלונה על תקיפה מינית נגד השחקן סילבסטר סטאלון הובא לבחינתו של צוות תובעים המתמחה בפשעי מין, כך נמסר אתמול ממחלקת התביעות של לוס אנג'לס. עורך דינו של סטאלון, מרטין סינגר, אמר כי אישה התלוננה במשטרת סנטה מוניקה בחודש דצמבר 2017 על אונס שהתרחש לפני כ-27 שנים. "הלקוח שלי חולק לחלוטין על טענתה של האישה", אמר סינגר.



התלונה כאמור, נבחנת על ידי פרקליטי מחוז לוס אנג'לס וזאת במטרה לקבוע האם ישנו בסיס להאשמות אשר יובילו להגשת כתב אישום נגד כוכב סרטי


"רוקי" בן ה-71. מסוכניו של השחקן לא התקבלה כל תגובה.



סילבסטר סטאלון בטקס "גלובוס הזהב". צילום: רויטרס
סילבסטר סטאלון בטקס "גלובוס הזהב". צילום: רויטרס



סטאלון, זוכה פרס גלובוס הזהב, הוא שחקן, במאי ותסריטאי שעיקר תהילתו באה לו מסדרות סרטי הפעולה "רוקי" ו"רמבו", שבהן גילם את הגיבור - מתאגרף וחייל קומנדו, בהתאמה.



יש לציין כי במדינת קליפורניה, בה הוגשה התלונה כאמור, יש חוק התיישנות מורכב לעניין תביעות פליליות בגין התעללות מינית, אבל הן בדרך כלל אמורות להיות מוגשות תוך 10 שנים מיום ביצוע העבירה, כך שלא ברור האם התלונה, שהוגשה בגין עבירה שהתבצעה לכאורה בשנות ה-90, תוכל להתגבש לכדי הגשת כתב אישום בשל החשש מהתיישנות.



הוליווד כבר התרגלה למציאות החדשה בה שחקנים, מפיקים, במאים ויוצרים בעולם הבידור מואשמים בעבירות מין, כאשר רק בחודש שעבר, הוגש כתב אישום נגד המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין בגין עבירות של אונס מדרגה ראשונה, שלישית ומעשים מגונים. ויינשטיין הסגיר עצמו למשטרת ניו יורק וזאת לאחר שיותר מ-70 נשים האשימו אתו בתקיפות מיניות, אך הוא ממשיך להכחיש את החשדות נגדו. לפניו היה זה ביל קוסבי, שהורשע בחודש אפריל בשלושה סעיפים של תקיפה מינית שביצע במתלוננת בשנת 2004.