עבור אוהדי כדורגל ברחבי העולם, המונדיאל הוא האירוע החשוב ביותר בחיים - יותר מיום נישואים, הולדת ילדיהם, קבלת תואר, קידום בעבודה או כל דבר אחר. אבל לא כל אחד יכול להגיע אל המשחקים שנפתחים היום (חמישי) במוסקבה, בשל אילוצים, המחיר או העובדה שאותם אוהדים נמצאים בכלא. עבור אלו, כל שנותר הוא לצפות במשחקים בטלוויזיה, בשידור חי, ודבר לא יעמוד בדרכם. 


אסירים מארגנטינה פתחו השבוע בשביתת רעב, לאחר שהכבלים בטלוויזיה המשותפת בכלא התקלקלו, ואיימו כי לא יאכלו עד אשר הבעיה תיפתר. על פי חדשות ESPN, תשעת האסירים, מכלא פוארטו מדרין, פנו במכתב בכתב יד לשופט מקומי, בו הכריזו רשמית על השביתה, ודרשו מהרשויות לטפל בבעיה בהקדם. 

במכתב, האסירים סיפרו שהכבלים לא עובדים כבר שלושה ימים, וישנה דחיפות לתקן אותם בשל המשחקים שמתחילים היום. לטענתם, שידורי הכבלים היא "זכות הכרחית לאלו שנשללה מהם חירותם", והעובדה שאינם עובדים היא בגדר הפרה בוטה של אחד החוקים במדינה, אותו ציטטו. "החלטנו לא לאכול את ארוחות הצהריים והערב שלנו עד שאי הנעימות הזו תיפתר", הם הסבירו, וחתמו בסוף המכתב בשמותיהם המלאים. 
 
בשלב זה, עדיין לא ברור אם הכבלים תוקנו, אך נקווה שזה יקרה לפני שבת הקרובה, בה יתקיים המשחק הראשון של ארגנטינה מול איסלנד, שיהיה גם המשחק הראשון שלה במונדיאל. יחד עם זאת, לא כדאי שיפתחו ציפיות, שכן הפעם האחרונה שהמדינה זכתה במונדיאל הייתה ב-1986, בימי מראדונה.