סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס לאולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן, וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים החדשים שמגיעים הסופ"ש.


קוד 211
פשע. שוטר שמתקרב לגיל הפרישה, יוצא לעוד משמרת רגילה עם השותף שלו, ועם נער עבריין שמרצה את עבודות השירות שלו. למזלם הרע, הם נתקלים בכנופיית שודדים אכזרית. הקשר הישראלי: בועז דוידזון מפיק ראשי ואורי פפר בתפקיד משנה. מבוסס על אחד מאירועי השוד האיומים ביותר בתולדות המשטרה האמריקאית.

בימוי: יורק שקלטון. שחקנים: ניקולס קייג', דויין קמרון, סופי סקלטון, מייקל רייני ג'וניור, ווסטוו קייג', קורי הרדיקט. ארצות הברית, 2018. 94 דקות. 
מדד רוטן טומטוז: 10%




משפחת סופר־על 2
אנימציה. סרט המשך לזוכה האוסקר. אם המשפחה משאירה את בעלה בבית עם הילדים כדי להתמודד עם חיי היומיום המשפחתיים, שהופכים לקשים יותר כשג'ק־ג'ק התינוק, מתחיל לפתח גם כוחות על. כשנבל חדש רוקם מזימה גאונית ומסוכנת, המשפחה חייבת למצוא את הדרך לעבוד יחד שוב.

בימוי: בראד בירד. מדבברים: הולי האנטר, קרייג ט. נלסון, סמואל ל ג'קסון. מדובב לעברית. ארצות הברית, 2018. 117 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 96%




מקווין
דוקו. סיפור חייו הקצרים והטרגיים של לי אלכסנדר מקווין, מעצב אופנה אקסטרווגנדי, שקנה בדים בניגוד לחוק בדמי האבטלה שלו; עיצב מעילים עם בטנה עשויה שיער אדם; הציג על המסלול רובוטים, שמלות ניילון דרוסות ושחזורים של זירות פשע; והתראיין בגבו למצלמה, כדי לא להיתפס. תשוקה, נחישות וגאונות הובילו אותו לעמוד בראש בית האופנה ז'יבנשי, ולהמשיך לעצב במקביל את המותג שלו – הפראי, הבלתי צפוי, השערורייתי תמיד. הסרט מלווה בקטעים מיומניו ובפסקול מרשים של המלחין הנודע מייקל נימן.

בימוי: איאן בונהוט ופיטר אטדגי. אנגליה, 2018. 111 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 100%




המילים הפשוטות
קומדיה. צעירה שגדלה בשכונת מהגרים בפריז וחלמה להיות עורכת דין, מתחילה ללמוד באוניברסיטה המובילה למשפטים בצרפת. אך כבר ביום הראשון נחשפת לפרופסור גזען ודוחה, שאיתו היא חייבת לשתף פעולה כדי להצליח לכבוש את העולם.

בימוי: איוואן אטאל. שחקנים: דניאל אוטיי וקמליה ג'ורדנה. צרפת, 2017. 95 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 80%