אנחת רווחה השתחררה אתמול במכבי תל אביב אחרי שניצחו את הפועל חולון בגמר הפיינל פור וזכו באליפות ראשונה מאז 2014.



המאמן נבן ספאחיה נשמע עייף אך מרוצה: "זו הייתה העונה הכי קשה בקריירה שלי. שיחקנו 77 משחקים והיו לנו הרבה עליות וירידות. חלק מהשחקנים שלי שיחקו בגמר הראשון שלהם, אני בכלל לא העניין פה". בקרב ההנהלה קיימים חילוקי דעות לגבי זהות המאמן בעונה הבאה. הקרואטי אומנם מחזיק בחוזה אבל לא כל חברי ההנהלה רוצים לראות אותו ממשיך: "אני עכשיו אלך לישון, לישון טוב אפילו, ואז אחשוב על העונה הבאה", אמר ספאחיה. בינתיים, גורם בקבוצה המקורב להנהלה סיפר שבקבוצה כבר נפרדו מהמאמן ושזה רק עניין של זמן עד שתצא הודעה רשמית בנושא.



קפטן מכבי תל אביב ג׳ייק דיברתולומיאו סיפר על הגורם שלדעתו שינה לקבוצה את העונה: "ג׳רמי פארגו עזר לנו לא רק על המגרש אלא גם בחדר ההלבשה. הוא חבר טוב. עברנו הרבה העונה ועכשיו ננוח".



הקבוצה חגגה כמיטב המסורת במסעדת 206. בין השחקנים השמחים והמאושרים היה גם כארם משעור, שיצא מהמסעדה אחרי זמן קצר לקול אוהדים שדווקא אמרו לו שהיו רוצים לראות אותו ממשיך בקבוצה. פייר ג׳קסון שנמחק מהרוטציה בסיום העונה כלל לא הגיע ונראה שבור בסיום המשחק. עוד מי שנעדר מהחגיגות היה אלכס טיוס, שזעם על כך שלא נתנו לו לחגוג עם משפחתו.



יושב ראש המועדון שמעון מזרחי התייחס בסיום לשיטת המשחקים: "אני חושב שכולם צריכים להתפכח. ראינו את הסדרות ברבע הגמר ואין דרך אחרת. זה מה שמשוחק באירופה, למה אנחנו צריכים להיות שונים? אנחנו לא שמים תנאים, אבל מקווים שכולם יבינו שסדרות זו הנוסחה הטובה וההולמת לזכות באליפות, למרות שהיום זכינו בשיטה הזו. היינו מקום ראשון בסיום הסיבוב השלישי, וזה מה שחשוב, ואנחנו מקום ראשון גם בסיום העונה".