שיתוף פעולה בין חברת אל על ו-Aviator College of Aeronautical Science & Technology - מוסד להכשרת טייסים בפלורידה בארה"ב. במסגרת המסלול המוצע יוכלו נשים וגברים בעלי אזרחות ישראלית, ללא רקע או ניסיון טיסתי קודם, לרכוש את מקצוע הטיס במסלול לימודים ייחודי המתקיים בארה"ב, תוך ליווי מקצועי של אל על.

הקורס הראשון ייפתח בדצמבר 2018, ובינואר 2019 יטוסו החניכים שיתקבלו ללימודים והכשרה בפלורידה. משך התכנית הינו כשנתיים בהן יצברו החניכים כ-1000 שעות טיסה.
נמרוד בורוביץ ראש אגף אסטרטגיה ופיתוח עסקי באל על: "מגמות התרחבות עולם התעופה והצטיידות במטוסים בארץ ובעולם, מצביעות על מחסור עולמי בטייסים. אנו באל על מזמינים לראשונה צעירים וצעירות לבחור בעולם התעופה כקריירה, ללמוד במסלול מעניין, חוויתי ומאתגר בעל אופק תעסוקתי. לאחר בחינה ממושכת של אלטרנטיבות, יצרנו מסלול לימודים ייחודי תוך שימוש בכל היתרונות המובנים של אל על בבניית מסלול לקריירה כטייסים מסחריים".
על המועמדים להיות בעלי אזרחות ישראלית ובגיל 21 ומעלה, תעודת בגרות מלאה, עמידה מוצלחת במבחן באנגלית, ואישור כשירות רפואית מרופא תעופתי מוסמך. המועמדים אשר ימצאו מתאימים יעברו לשלב המיונים הקפדניים אשר כוללים מבחנים פסיכומוטוריים, מבחנים קוגניטיביים וראיון אישי עם פסיכולוג.  עלות הקורס 65,000 דולר למועמד.