האם אלפי ישראלים יצאו לרחובות וקראו לשחרר את השר לשעבר גונן שגב, שנחשד בריגול למען איראן? כך לפחות מדווח גולש אחד שמשתתף בקמפיין האיראני FreeGonenSegev# שהחל היום (שני) לאחר מעצרו של השר. גולשים רבים מהרפובליקה האסלאמית החלו להשתמש בהאשטג כדי למחות על מעצרו של השר לשעבר ולקרוא לשחרורו. 



אחד הגולשים כתב על שגב כי "פעם הוא הואשם באשמת שווא כמבריח סמים, והיום מאשימים אותו בריגול למען איראן". ואילו אחר כתב בפרסית, כי "עלינו לצאת להגנתו גם בעברית וגם באנגלית". אחר המכונה "ניאו אינקלאבי" כתב: "אנו דורשים את שחרורו של האדם החף מפשע", עבד אל-עאלי הביע דאגה לגורלו של השר שגב. "המשטר הציוני עצר אדם תמים על נסיעתו לאיראן", צייץ. "משפחתו של גונן שגב מודאגת מאוד לחייו וקוראת לקהילה הבינלאומית להתערב. הגן על אדם יקר זה עם האשטאג #FreeGonenSegev כדי שיגיע לכל העולם".





עם זאת, לא כל הכותבים באיראן הזדהו עם גורלו של השר שסרח, וחלקם אף השתמשו במקרה כדי לתקוף את המשטר בטהרן. "מי שמשרת את האייתוללות מגיע לו עונש מוות, בדיוק כפי שהם מוציאים להורג את הנאשמים בריגול בתוך איראן", אמר אחד מהם. גולשים אחרים הזכירו את הוצאתו להורג של מוחמד ריזא בבאג'אני שהורשע בהרג שלושה שוטרים במהלך ההפגנות בצפון טהרן בפברואר שעבר, במה שהוגדר "פיגוע דריסה".



בתקשורת הרשמית באיראן ציטטו כלי תקשורת בישראל בעניין המעצר של השר לשעבר שגב, אך בהסתייגות מה בכתיבת הידיעה.