כל ההורים התחילו כבר את הספירה לאחור לקראת חופשת הקיץ. יותר מהחום המעיק, מעיקה שאלה אחת שחוזרת על עצמה בכל שנה: מה עושים עם הילדים הפעם? בייביסיטר אצל הסבתא יכול להיות פתרון נחמד אבל רק ליום או יומיים, מחירי הקייטנות מאמירים משנה לשנה (ולא כל הילדים אוהבים אותן בכלל), וצריך להיות ממש יצירתיים כדי לא לשמוע את צמד המילים שמרעיד כל זוג הורים: "משעמם לי!".


אז רגע לפני שהחופש מסתער עלינו לטובה, החלטנו להביא לכם כמה אופציות מעולות לפעילויות עם הילדים – הגדולים והקטנים.



תיאטרון אורנה פורת לילדים
סרט קולנוע, טוב ככל שיהיה, לעולם לא יוכל להחליף את החוויה המרגשת של הצגת תיאטרון. בינינו, מתי בפעם האחרונה לקחתם את הילדים להצגה טובה? התיאטרון שהקימה ב-1970 השחקנית וכלת פרס ישראל אורנה פורת, מציג במשך יותר מ-45 שנה הצגות איכותיות לילדים ולנוער. מדי שנה מעלה התיאטרון 20 מחזות ברחבי הארץ המשלבים מסרים חינוכיים, לצד ערכים חשובים ומעוררי שיח ומחשבה כמו חברות, שיתופיות ועזרה לזולת. בין ההצגות המומלצות לילדים: "מרק כפתורים" בהשתתפות הקהל, "עכבר העיר ועכבר השדה", "שבת הזהב" ו"חברים על הגשר".


לאתר תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער >>


חוויה להשכיר
אם הילדים שלכם אוהבים פעילויות יצירה ונמאס לכם לראות אותם מקשקשים על הקירות והסלון החדש, אתם מוזמנים לקחת אותם אל יריד החוויות של "חוויה להשכיר". תוכלו למצוא שם סדנאות להטוטנות והכנת פויז (כלי להטוטנות), סדנאות תכשיטים והכנת מריונטות, הכנת כדורי ג'אגלינג, איפור פנים ובועות סבון, סדנת מרנג שוקולד ועוד המון דברים מגניבים שכיף להכין ולקחת הביתה.


חוויה להשכיר: 1700-555-998



פלונטר – משחקי חשיבה מאתגרים
יש ילדים שאוהבים לעבוד עם הידיים, ויש כאלה שמכורים לאתגרים קוגניטיביים ואוהבים להיכנס לפלונטר. חברת פלונטר מייבאת לישראל משחקי חשיבה שיאתגרו היטב את הילדים שלהם. ולא, אנחנו ממש לא מתכוונים לקובייה הונגרית. אל תעופו על עצמכם, כי מדובר באתגרים אמתיים שגם ההורים לא תמיד מצליחים לפתור. הסדנאות של פלונטר מצליחות באופן מפתיע לנתק את הילדים מהמסכים לכמה שעות טובות, יוצרות אינטראקציה בינם לבין משתתפים אחרים ומחזקות את שיתוף הפעולה והעבודה הקבוצתית. הפעילויות כוללות סדנת לגו, סדנאות המפעילות גם את השרירים (בנוסף לתאים האפורים), ויש גם משחקים לרכישה.


לאתר פלונטר >>


רשת מלונות רימונים
רשת מלונות רימונים



חדרי מולטימדיה במלונות רימונים
רשת מלונות רימונים מיתגה את חופשת הקיץ של 2018 תחת הסלוגן "הכי כיף לילדים , הכי טוב להורים". כי בואו נודו על האמת – אם יש משהו שעבורו חיכינו כל השנה זה החופש הגדול, אבל שיהיה גדול בשבילנו, כן? אם אתם יוצאים לחופשה והילדים קוראים לכם שתעסיקו אותם בכל דקה, זו לא באמת חופשה – אלא סתם קייטנה. במלונות רימונים משאירים לכם את כל החופש לעשות מה שאתם באמת אוהבים (ספא, בטן-גב, ואוכל כמובן) ומבטיחים להעסיק את הילדים כל היום בלי שיציקו לכם. מה מחכה להם שם? הצגות ילדים, סדנאות יצירה, מסיבות בריכה, ומועדוני ילדים מעוצבים הכוללים משחקים ופעילויות למגוון גילאים.



בנוסף – חדר מולטימדיה במלון רימונים גלי כנרת . הילדים הגדולים יותר שמכורים למסך הקטן יוכלו לשחק במשחקים שהם הכי אוהבים על גבי מסכים גדולים המחוברים לקונסולות Xbox, סוני פלייסטיישן, Wii ועוד. בנוסף, מובטחים גם משחקי מציאות מדומה עם משקפי VR. עכשיו נראה אותם מציקים לכם.



המוכר והטוב: ים ובריכה
זוכרים כמה פעם היה פשוט ליהנות מהחופש הגדול? לפני שהיו אטרקציות, מסכים, תכניות, מחשבים וסמארטפונים, ההורים היו אורזים כמה סנדוויצ'ים, שמים בקופסה פירות טריים או קלחי תירס טעימים, ולוקחים אותנו לים או לבריכה הקרובה. תענוג להשתזף (עם כובע וקרם הגנה בשעות שאינן מסוכנות), להשתכשך בגלים, לשחות כמה בריכות, או לצלול עם שנורקל במי הים, לשלות צדפים יפים ולבנות ארמונות בחול. הכי פשוט, הכי כיף.



מה שעוד יותר כיף הוא לדעת שאפשר עדיין ליהנות מהדברים הפשוטים שלא מצריכים מאתנו תכנון של חודשים. עשו טיול בחוף, תנו למים ללחך את הרגליים, ואל תשכחו לשתות מים. הילדים שלכם יודו לכם.



________________________________________________________________________